فرماندار بروجرد گفت: غدیر واقعه مهم در تاریخ اسلام است
کد خبر: ۱۱۷۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ 26 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، مسلم مرادی اظهار کرد: یکی از مواردی که تاکید شده در عید غدیر، بستن عهد اخوت و برادری است که جشن غدیر در همه جای این سرزمین برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید اهمیت غدیر به خوبی تبیین شود و امروز در بروجرد هم در خیابان تختی جشن برگزار می‌شود و هدف این است که غدیر دیده شود.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: غدیر واقعه‌ای که بعد از اتمام رسالت پیامبران، ماموریت به امامان داده شد و هدف اصلی امامان، تشکیل حکومت اسلامی بوده که جمهوری اسلامی ایران حکومت اسلامی بوده و اهدافش برگرفته از آموزه‌های دینی است.

مرادی با بیان اینکه عید غدیر، عید اتحاد و برادری است، افزود: واقعه غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان و مقدمه‌ای برای ظهور و انتظار برای منجی عالم بشریت است که در آن اثبات شایسته سالاری دینی در مکتب امامت و ولایت در تاریخ ناب اسلام به نمایش گذاشته شد و تاکنون نیز این شایسته سالاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: در کتب الهی و تاریخ مسلمانان، کمتر واقعه‌ای وجود دارد که به ارزشمندی عید غدیر خم برای مذهب تشیع باشد و این روز، سندی بر حقانیت دین مبین اسلام به شمار می‌رود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: واقعه غدیر خم شاخص و معیار و میزان ابدی برای تشخیص مسیر هدایت در طول زمان و راه روشنی برای مراقبت از آموزه‌های دین مبین اسلام در سایه هدایت ائمه اطهار (ع) است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار