مدیرعامل گاز لرستان از اتمام عملیات گازرسانی به شهرستان ازنا در دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ 26 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، کرم گودرزی در دیدار با فرماندار شهرستان ازنا، با اشاره به روحیه جهادی فرماندار شهرستان در اتمام عملیات گازرسانی به همه نقاط شهرستان را ارزنده و قابل ستایش دانست.

وی افزود: گازرسانی در شهرستان ازنا در بخش شهری و روستایی با همکاری و حمایت‌های ویژه فرماندار به اتمام رسید و پروژه‌های دیگر در راستای افزایش کیفیت خدمات و تاب‌آوری شبکه است.

فاتحی فرماندار ازنا نیز در این دیدار ضمن تقدیر از شرکت گاز در شهرستان، تعریف پروژه‌های متعدد و اتمام آن‌ها در زمان برنامه‌ریزی شده و بهره‌برداری در دولت سیزدهم را مهم دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه خط تغذیه رینگ گاز بین ایستگاه‌های فشارشکن که به‌منظور پایداری جریان گاز و امنیت انرژی سوختی شهرستان انجام شد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و زیرساخت امنی برای کلیه بهره‌برداران و مصرف‌کنندگان گاز اعم از بخش خانگی و فعالان اقتصادی و خدماتی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیوست اقدامات مهم اخیر و اتمام عملیات گازرسانی به نقاط شهرستان که در دولت سیزدهم انجام شد، باید کاهش قیمت گاز بها و تغییر اقلیم در شهرستان ازنا باشد و این مطالبه و خواسته مردم نیز محقق شود چراکه شهرستان ازنا هشت ماه از سال را در سرمای سختی سپری می‌کند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار