نماینده، ولی فقیه در لرستان بر برخورد فوری با عاملان آتش‌سوزی عمدی در جنگل‌های این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ 28 June 2024

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای الغدیر گفت: مشارکت مردم در انتخابات نوعی دخالت در سرنوشت خویش است.

وی افزود: مردم با شرکت در انتخابات و با حضور در پای صندوق‌های رأی به وظیفه و تکلیف خود عمل می‌کنند و حضور مردم پشتوانه‌ای برای تشکیل دولتی قوی است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب به‌واسطه حضور مردم بود و تداوم آن هم به‌واسطه حضور و مشارکت مردم است، عنوان کرد: حضور مردم و مشارکت در انتخابات امنیت‌آفرین و پشتوانه قوی برای رئیس‌جمهور در محافل بین‌المللی است.

شاهرخی با اشاره به اینکه نامزد‌های ریاست‌جمهوری موردتأیید شورای نگهبان هستند، بیان کرد: ما باید اصلح‌ترین کاندیدا را از بین این نامزد‌ها انتخاب کنیم.

وی با یادآوری وقایع تلخ سال ۱۳۸۸ و اتفاقات سال ۱۴۰۱ اذعان کرد: این حوادث وقایع تلخی بود و باید حواسمان باشد چه کسانی بودند که چنین حوادثی را ایجاد کردند و باید این امر مهم را تشخیص دهیم که به چنین افرادی رأی ندهیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: امیدواریم مشارکت حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم و همچنین در تشخیص اصلح همه مردم به وظیفه خود عمل و آگاهانه انتخاب کنند.

شاهرخی با اشاره به روز صنعت و معدن گفت: لرستان از ظرفیت‌های زیادی در حوزه صنعت و معدن برخوردار است و برخی از این ظرفیت‌ها هنوز به فعلیت نرسیده‌است و امیدواریم با همکاری مردم و بخش دولتی این حوزه را تقویت کنیم.

وی با اظهار به روز قلم و روز شهرداری گفت: سوگند خداوند به قلم نشان به عظمت آن و نوشتن است و قلم است که نیات افراد را آشکار و میراث ماندگاری از گذشتگان را به ما منتقل می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت‌های شهرداری افزود: اموری که انجام نشده‌است باید با سرعت موردتوجه قرار گیرد و در حوزه معماری شهری نیز کاستی‌ها و خلأ‌هایی وجود دارد.

شاهرخی با بیان اینکه شهرداری سازمانی عمومی، مردم‌نهاد و غیردولتی است، گفت: انتظار می‌رود مردم و سازمان‌های دولتی بدهکاری خود را منصفانه پرداخت تا شهرداری خدمات خود را بیشتر کن.

وی با اشاره به آتش‌سوزی جنگل‌های لرستان، تأکید کرد: این پدیده آزاردهنده است و با قتل نفس تفاوتی ندارد باید با فوریت با آتش‌سوزی‌های عمدی برخورد کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید امکانات کشوری را به‌کار گرفت تا آتش‌سوزی جنگل‌ها رخ ندهد و در صورت اتفاق به‌موقع مهار شود، زیرا حیات انسان بستگ

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار