دکتر پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری با سفر به خرم آباد با مردم استان لرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ 26 June 2024

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرآنلاین، دکتر مسعود پزشکیان ساعاتی پیش در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد ابتدا به گلزار شهدای خرم‌آباد رفت و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق نمود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سپس در میان استقبال پرشور و باشکوه مردم استان لرستان و در ازدحام جمعیت با تاخیر چند ساعته وارد سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم‌آباد شد و مورد استقبال و تشویق باشکوه لرتباران زاگرس قرار گرفت

پزشکیان در این مراسم که از فرط خستگی نای سخن گفتن نداشت گفت: من شرمنده شما و همه لرتباران کشور هستم در میان این همه شور و اشتیاق توان صحبت کردن را ندارم.

وی افزود: آمده‌ام تا در ایران وحدت و انسجام ایجاد کنیم و این اختلافات، درگیری‌ها و دعوا‌ها را حل کنیم.

وی ساعتی پیش در جمع بیش از ۱۰ هزار نفری هواداران خود درسالن ورزشی شهید چاغروند خرم‌آباد با بیان اینکه من مبهوت حضور شما هستم و شور و شوق را در وجود شما می‌بینم و خودم را برتر از شما مردم نمی‌بینم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران تاکید کرد: تلاش می‌کنم این قدرت و اختیاری که در تهران و برخی استان‌هاست و حق مناطق محروم را نادیده گرفته را بتوانیم با کمک شما مردم پس بگیریم و کاری کنیم که لرستان آخرین استان به لحاظ فلاکت نباشد.

وی افزود: آمده‌ام حق هیچ معلمی، نیروی انتظامی و کارمندی را در این کشور ضایع نکنم؛ جوانان، بازنشستگان، معلمان و نیرو‌های انتظامی، سپاه و همه مردم مشکل دارند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه لرستان سرزمین کشاورزی است، اما به لحاظ تخصیص آب با مشکل مواجه است و ما موظفیم کمک کنیم تا مشکل شما حل شود، گفت: صعود تیم خیبر خرم‌آباد را تبریک عرض می‌کنم.

پزشکیان اضافه کرد: مردم آمده‌ام تا در ایران وحدت و انسجام ایجاد کنیم و این اختلافات، درگیری‌ها و دعوا‌ها را حل کنیم و اجازه ندهیم فقط یک صدا بلند باشد، صدا مال همه است و این حرفی را که می‌زنم در همین مناظرات دیدید چهار نفر یک طرف و بنده هم یک‌طرف؛ و یکی از آقایان می‌گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوید و بنده در جواب گفتم این مردم هستند که تصمیم خواهند گرفت که چه کسی رئیس دولت شود.

وی ادامه داد: مردم این شما هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و رقم بزنید که روز جمعه پای صندوق‌ها رای را به چه کسی دهید.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه نخواهیم داد حقوق خواهران، دختران و مادران ما پایمال شود و به شما قول می‌دهم که هیچوقت به شما دروغ نگویم، گفت و صادقانه آنچه را که در توان دارم در طبق اخلاص گذاشته و شبانه روز در خدمت شما باشم.

پزشکیان با من هم مثل شما هستم، ادامه داد: فقط تلاش کنید از من آدم بزرگی نسازید، چون آدم‌ها وقتی بزرگ شوند توهم برمی‌دارند و خیال می‌کننم کسی شده‌اند؛ من با شما و در خدمت شما مردم خواهم بود و برای شما تلاش خواهم کرد تا خدمت شما باشم.

وی بیان کرد: به مردم استان‌های چهارمحال بختیاری، کرمانشاه، کهگیلویه و ایلام که فرصت حضور نشد از همین‌جا به سلام می‌رسانم و امیدارم کاری کنیم که فردا جوانان ما بتوانند یک زندگی آبرومند داشته باشند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار