کد خبر: ۲۷۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 10 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: مدرسه 6 کلاسه شهدای شهر معمولان با صرف اعتبار940 میلیون تومانی احداث می‎شود.

محمد چگنی صبح امروز در آئین کلنگ‌زنی مدرسه 6 کلاسه شهدای شهر معمولان اظهار کرد: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 950 متر مربع احداث می‎شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه شهر معمولان در مدت یک ساله انجام و به بهره‎برداری می‎رسد، عنوان کرد: زیربنای ساختمان اصلی و سرایداری این مدرسه به ترتیب 935 و 70 متر است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان ادامه داد:  155 متر دیوار کشی، 450 متر محوطه بتنی و 500 متر محوطه آسفالته برای مدرسه 6 کلاسه شهر معمولان دیده شده است.

چگنی با اشاره به زیر بنای 346 متر مربعی تخریبی این واحد آموزشی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی‎ها حول محور احداث این مدرسه در بازه زمانی یک ساله انجام شده است.

در ادامه معاون آموزش و پرورش معمولان گفت: 3 هزار دانش‎آموز در این شهر مشغول به تحصیل هستند که نیمی از آنها در مدارس روستاها و نیمی دیگر ور واحدهای آموزشی شهر بروجرد ساماندهی شده‎اند.

حشمت محمودوند با اشاره به اینکه سالانه دو درصد به تعداد دانش‎آموزان مقطع ابتدایی شهر معمولان افزوده می‎شود، تاکید کرد: با توجه به کمبود فضای آموزشی در این شهر رفع این مشکل نیازمند توجه ویژه و بیش از پیش مسئولان استانی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار