مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت:
فرزاد محمدی اظهار داشت: نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان شامگاه دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور، استاندار لرستان و نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی در محل بوستان گفتگوی تهران افتتاح شد.در این نمایشگاه بالغ بر ۷۰ غرفه برای عرضه توانمندی های استان در نظر گرفته شده است، که شرکت شهرکهای صنعتی لرستان نیز یک غرفه 12 متری را در اختیار دارد.
کد خبر: ۲۷۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 16 August 2016

به گزارش تابناک لرستان، فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان  اظهار داشت: نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان شامگاه دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور، استاندار لرستان و نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی در محل بوستان گفتگوی تهران افتتاح شد.

http://www.lorestaniec.ir/media/news_avatars/pthumb_HomeNews_1_2BT8rBQ.jpg

وی افزود: در این نمایشگاه بالغ بر ۷۰ غرفه برای عرضه توانمندی های استان در نظر گرفته شده است، که شرکت شهرکهای صنعتی لرستان نیز یک غرفه 12 متری را در اختیار دارد.

محمدی ادامه داد: در این نمایشگاه 70 غرفه برپا شده و هر دستگاهی به‌تناسب فعالیت یک تا چهار غرفه را در اختیار دارد؛ که این شرکت نیز یک غرفه از توانمندیهای شهرکهای صنعتی از جمله خوشه هاس سنگ، جاجیم و گلیم و سایر محصولات واحدهای صنعتی را به نمایش گذاشته است.

وی اظهار داشت : در نمایشگاه فرهنگی استان دستاوردهای سه‌ساله دستگاه‌های اجرایی در معرض دید عموم قرار گرفته و هر دستگاهی شرایط و ضوابطی که برای سرمایه‌گذاری دارد در نمایشگاه نشان داده می‌شود.

محمدی با بیان اینکه نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی لرستان از 25 تا 29 مرداد در بوستان گفتگوی تهران برپاست، در ادامه گفت:همچنین این نمایشگاه در 4 بخش اصلی شامل همایش فرهنگی،همایش اقتصادی،نمایشگاه و برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: صنعت ، شهرک ، هفته فرهنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار