نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی:
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نشانه های توسعه و پیشرفت در لرستان نمایان شده است.
کد خبر: ۲۷۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 17 August 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،محمد رضا ملکشاهی در سخنانی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران اظهار داشت: این برنامه هفته فرهنگی اقتصادی اقدام بسیار موثر و خوشایندی خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور سرمایه گذاران یک اقدام موثر می تواند باشد، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه معرفی ظرفیتهای اقتصادی لرستان نیز پرثمر خواهد بود.

کراپ‌شده - محمدرضا ملکشاهی راد

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نشانه های توسعه و پیشرفت در استان نمایان است، افزود: همدلی مردم و سرمایه گذاران مزید بر علت شده است که پیشرفت را در استان ببینیم.

ملکشاهی در ادامه سخنان خود با اشاره به اظهارات علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در همایش معرفی ظر فیتهای لرستان مبنی بر اینکه توجهی به ظرفیتهای بروجرد در کلیپی که در همایش پخش شده، نشده بود، گفت: آقای بروجردی نماینده بروجرد است و مزاح کردند و از این مزاح خود به دنبال این بودند که نظر مسئولان را بیشتر به بروجرد معطوف کنند.

وی با بیان اینکه البته آقای استاندار پاسخ ایشان را دادند که ۳۸ درصد صنایع استان در بروجرد است، تصریح کرد: در نتیجه گفتمان خیلی خوبی بود که حق بروجرد هم تضییع نشده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار