کد خبر: ۲۹۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 05 September 2016
با حکم استاندار لرستان "رضا خزایی" به‌عنوان مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری منصوب شد.
 وی 14 سال سابقه‌ی کاری در استانداری دارد و دانش‌آموخته‌ی مدیریت دولتی است. خزایی تا چند روز پیش، رئیس مرکز علمی‌، کاربردی استانداری لرستان بود.
به گفته‌ي خزایی جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری زیرمجموعه‌ی کاری معاونت اقتصادی استانداری لرستان است؛ در حال حاضر معاون اقتصادی استاندار مهرداد غضنفری است.
گسترش سرمایه‌گذاری در کشور هم رویکرد دولت تدبیر و امید است. در این راستا در استان لرستان ساختمانی نیز تحت عنوان پنجره واحد در حیاط استانداری لرستان ساخته شده است تا سرمایه‌گذاران بتوانند همه‌ی کارهای اداری خویش را تجمیع‌شده در همین ساختمان انجام بدهند.
تارنمای سرمایه‌گذاری استان لرستان به نشانی اینترنتی investlorestan.ir نیز شروع به کار کرده است تا سرمایه‌گذاران بتوانند با مراجعه‌ی مجازی کارهای اداری خویش را انجام بدهند.
اين سايت توسط اداره کل امور اقتصادي و دارايي به عنوان مركز خدمات سرمايه‌گذاري استان به دو زبان فارسی و انگلیسی و به منظور معرفي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي اقتصادي استان به سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي طراحي گرديده است. سایت جامع سرمایه‌گذاری استان شامل سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان می‌باشد که کلیه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با ورود به آن می‌توانند پروژه خود را در این سایت بارگذاری نمایند که این امکان برای اولین بار در کشور در این سایت ایجادشده است.
 این سامانه همچنین دارای امکان جستجوی پیشرفته پروژه‌های سرمایه‌گذاری است بگونه ایکه افراد می‌توانند بر اساس بخش، عنوان، حجم سرمایه‌گذاری و ... پروژه سرمایه‌گذاری مورد نظر خود را جستجو کرده و اطلاعات اقتصادی، مالی، ارتباطی و توصیف پروژه را در قالب فرم دو صفحه‌ای UNIDO با عنوان Summery Sheet بیایند.
منبع :یافته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار