افزایش حقوق مستمری بگیران نهادهای حمایتی به ۲۵۰ هزار تومان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق مستمری بگیران نهادهای حمایتی از ۵۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۹۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 17 March 2017
سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد اظهار داشت: بروجرد با وجود بزرگان و چهره‌های شاخصی چون آیت الله بروجردی و شهید بروجردی شهر علم و فقاهت است.


وی در ادامه به خدمات کمیسیون اجتماعی مجلس برای خدمات‌رسانی به قشر محروم جامعه اشاره نمود و افزود: افزایش مستمری حقوق‌بگیران نهادهای حمایتی چون کمیته امداد و بهزیستی از ۵۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان یکی از مصوبات مهم کمیسیون اجتماعی مجلس است.


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بخش قابل توجهی از مصوبات این کمیسیون در راستای حمایت از بخش و آسیب دیده و ارائه خدمات به محرومان به تصویب رسیده و اجرایی می‌شود.


خدادادی از همسان سازی حقوق‌ها به عنوان یکی دیگر از خدمات کمیسیون اجتماعی مجلس یاد و عنوان کرد: از دیگر مصوبات این کمیسیون می‌توان به اجباری کردن آزمایش ژنتیک زوج های جوان اشاره نمود، چنان که پیش از این سالیانه ۴۰ هزار معلول به کشور تحمیل می‌شد.


وی خاطرنشان کرد: آزمایش ژنتیک از سال ۹۶ با هزینه دولت برای کلیه زوج های جوان انجام می‌شود.


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر از پیگیری‌های عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس گفت: مطالبه‌گری نمایندگان شهرستان بروجرد در راستای حل مشکلات شهروندان بروجردی است.


خدادادی با ابراز امیدواری از ارائه خدمات مطلوب در بیمارستان کوثر بروجرد اظهار داشت: اجرای طرح توسعه این مرکز درمانی موجب ارتقاء خدمات درمانی و به دنبال آن تامین رضایت بخشی شهروندان بروجردی می شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار