عضو ارشد ستاد روحانی در لرستان
امیر ناصر غلامرضایی به همراه همسر و فرزندانش و بنفش‌پوش، به فرمانداری خرم‌‌آباد مراجعه کرد تا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کند
کد خبر: ۱۵۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶ 26 December 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان، امیر ناصر غلامرضایی به همراه همسر و فرزندانش و بنفش‌پوش، به فرمانداری خرم‌‌آباد مراجعه کرد تا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کند.

وی در ابتدای ورود به ستاد انتخابات مرکز استان دسته‌گل‌هایی را به دست‌اندرکاران اهدا کرد و برای کارشان آرزوی موفقیت نمود.

هم‌چنین نشان کلید نیز بر روی کت‌ وشلوار غلامرضایی و خانواده‌اش بود تا غلامرضایی همراهی خویش با دولت تدبیر وامید را نمایان سازد.

برخی دوستان غلامرضایی نیز همراه وی بودندامیرناصر غلامرضایی در گفت‌وگوی خبرگزاری بتابناک لرستان گفت:«من اصلاح‌طلب درون نظام هستم و همواره اصلاح‌طلب بوده و خواهم بود.

+

غلامرضایی تشریح کرد:«اجرای دقیق قانون اساسی، خدمت کردن به مردم و خدمت به انقلاب و نظام و دفاع از کرامت انسانی و دفاع از ارزشها از مهم‌ترین اهداف و شعارهای بنده است و از سوی دیگر، اعتقاد دارم دروغ گفتن، فروغ ندارد و عاقبت دروغ گفتن، غروب انسانیت است و همه باید با مردم صادق و شفاف باشیم.

وی همچنین برادر شهید است گفتنی است دقایقی پس از حضور امیرناصر غلامرضایی، دیگر کاندیدای اصلاح‌طلب دکتر صیدمحمد بیرانوند نیز در ستاد انتخابات خرم‌آباد حضور یافت و غلامرضایی ضمن روبوسی با وی برای دکتر بیرانوند نیز آرزوی موفقیت کرد و دسته‌گلی نیز به وی اهدا نمود.

خبرنگار:کریم داودی نژاد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار