مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی، حاکمیت دینی مدافع حق است و طرح ضیافت اندیشه در راستای پیوند بین علم، اخلاق، معنویت و معرفت دینی است.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷ 11 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی در آیین افتتاح بیستمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان که امروز، ۲۲ خردادماه سالجاری در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: ترویج معنویت و اخلاق در جامعه از آموزه‌های مهم دین اسلام بوده و طرح ضیافت اندیشه در این راستاست.

وی با بیان اینکه ضیافت اندیشه اساتید تلاش برای پیوند بین علم و اخلاق و معرفت دینی و ارتقای معرفت دینی است، بیان کرد: ترویج معنویت و اخلاق‌گرایی در سطح دانشگاه‌ها از جمله اهداف مهم طرح ضیافت اندیشه اساتید است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با بیان اینکه نقش استاد یک نقش بسیار مهم در نظام تعلیم و تربیت اسلامی است، گفت: به همین علت دوره ضیافت اندیشه گامی است برای نهادینه شدن مفهوم استاد تراز انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌هاست.

مویدی اضافه کرد: استقبال اساتید دانشگاه لرستان از طرح ضیافت اندیشه خوب بوده است و کارگاه‌ها هم با رویکرد‌های گفت‌وگومحور برگزار می‌شوند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار