معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری وارد کشور خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ 13 June 2024

به گزارش تابناک لرستان؛ رضا اکبری بیست و چهارم خرداد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت بیان کرد: باتوجه به اینکه لرستان در مسیر کریدور‌های مهم حمل و نقل کشور قرار دارد ضرورت دارد ایمنی شبکه راه‌های این استان ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عرصه خدمت و دوندگی بوده و مدیران استان‌ها همانند دونده‌هایی هستند که چوب خدمت را به دیگری تحویل می‌دهند.

این مسئول افزود: واردات ماشین آلات راهداری به کشور سال گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب و پس از آن مجوز این مهم به استان‌های مختلف و لرستان با توجه به وسعت و حجم مشکلات این منطقه داده شد.

اکبری گفت: در صورت رفع مشکلات و اختلاف نظر‌ها با سازمان صمت، ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری وارد کشور خواهد شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین افزود: لرستان یک استان مولد کشاورزی، دامپروری و معدنی، دارای کریدور‌های مهم حمل و نقل از جمله ۲ محور آزادراهی و نزدیک به مرز‌های غربی بوده، اما ایمنی شبکه راه‌های آن پایین است.

وی با بیان اینکه کار‌های بسیاری بابت بازسازی سیل ۹۸ هم باقی مانده است. اضافه کرد: از مهندس امرایی مدیرکل جدید انتظار می‌رود مواردی از جمله ارتقای ایمنی راه‌ها، انجام امور کارشناسی با تحلیل تصادفات، توزیع به جا و مناسب اعتبارات، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و رسیدگی به رفاهیات کارکنان از جمله نیرو‌های شرکتی راهداری که از اولویت‌های مهم در استان لرستان پیگیری کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار