مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:در راستای حقوق شهروندی باید همه افراد آموزش داده شوند، عنوان کرد: نباید نخبگان را از جامعه جدا کرد چراکه نخبگان ما سرمایه هستند ولی در همین جامعه زندگی می‎کنند.
کد خبر: ۱۵۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 05 January 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان، محمدرضا صفی‎خانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، در جلسه کار گروه صیانت از حقوق شهروندی لرستان که در امروز، 15 دی‌ماه در سالن نشست‌های استانداری برگزار شد، گفت: از زمانی‎که قانون اولیه حقوق شهروندی تصویب شد ما نتوانستیم آن‌را به‎درستی به مردم آموزش دهیم .
وی افزود: همه ما یک وظیفه شرعی و قانونی نسبت به هم داریم و کسی‌که به حقوق شهروندی خود آگاه شود قطعاً به دیگران ضرری نمی‎زند به همین جهت آگاه‎سازی به حقوق شهروندی را باید مدنظر داشته باشیم.
صفی‎خانی با بیان این‌که در این راستا باید جامعه هدف را فرزندان‌مان قرار دهیم چراکه حجم عظیمی را در بر می‎گیرد، ادامه داد: قانونی که چند دهه از آن می‎گذرد هنوز تعریف جامعی نداریم و خیلی از ما به‎صورت کامل مفاهیم این قانون را نمی‎دانیم.
وی با اشاره به این‌که در راستای حقوق شهروندی باید همه افراد آموزش داده شوند، عنوان کرد: نباید نخبگان را از جامعه جدا کرد چراکه نخبگان ما سرمایه هستند ولی در همین جامعه زندگی می‎کنند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان تصریح کرد: این بحث که نخبگان ما در زمینه علمی جلوتر هستند بحث درستی است ولی تمام افراد جامعه ما نخبه هستند و باید شرایطی را برای آنها فراهم کرد که به این باور برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار