در هفته بیست ویکم لیگ دسته اول فوتبال ایران،
در هفته بیست ویکم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم خیبر خرم آباد در حضور 6هزار تماشاگر مشتاق خرم آبادی توانست با گل دقیقه 90+3رضا حاتمی بر ماشین سازی تبر یز غلبه کند
کد خبر: ۱۶۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲ 16 January 2016


 به گزارش  خبرگزاری تابناک لرستان این بازی به قضاوت رضا قاسمی‌زنگنه از خوزستان با کمک رحیم حاجیلو و رضا درویشی از قم در ورزشگاه تختی خرم‌آباد آغاز شد.

پس از بیش از 20روز تعطیلی لیگ دسته اول ونفل وانتقالات نیم فصل دو تیم قدیمی وریشه دار خیبر خرم اباد وماشین سازی تبریز در حضور 6هزار تماشاگر مشتاق خرم آبادی در یک هوای لطیف ومطبوع زمستانی به مصاف هم رفتند.

شاگردان علی نیکبخت که با توجه به مشکلات شدید مالی وکمبود امکانات در نیم فصل موفق به جذب بازیکن اسمی نشده در برابر حریف قدیمی خود ماشین سازی تبریز که با جذب رسول خطیبی مربی سرشناس خطه آذربایجان در نیم فصل دوم داعیه صعود داشته قرار گرفت.

در نیمه اول این دیدار خیبر با توجه به کنترل بازی وپیروزی در میانه میدان عملا بازی را در اختیار خود داشته وبا اتکا بر فرارهای دیدنی یاسر درویشی ومهدی عبدی از جناحین وقدرت درگیری وتکنیک خوب سجاد خسروی چندین موقعیت گلزنی را به دست آورد ولی درخشش دروازبان ماشین سازی وکم دقتی مهاجمان خیبر فرصت گلزنی را از این تیم گرفت.

ضمن اینکه محمود قایدرحمتی وحمید گلزاری هم با حمل توپ وقدرت دریبلینگ بالا مدافعین ماشین سازی را عذاب دادند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم خیبر همچنان برتری محسوسی به حریف داشت ولی ماشین سازان در دقایقی با استفاده از تجربه بازیکنانی همچون محسن دلیر ،امیر قاسمی نژاد وفرزاد محمدی چند موقعیت گلزنی را بر روی دروازه خیبر تدارک کردند که درخشش محمد علی نعمتی دروازبان خیبر وبی دقتی مهاجمان ماشین سازی مانع بزرگی برای رسیدن این تیم به گل بود .

در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند سانتر از جناح چپ فرشاد امامی در شلوغی درون محوطه جریمه با اثرگذاری دو بازیکن به رضا حاتمی رسید و این بازیکن از دو متری با ضربه سر توپ را به گوشه سمت راست خودش و چپ دروازه ماشین سازی فرستادتا ورزشگاه تختی خرم آباد با این گل غردر شادی شود وخیبر به یک پیروزی دلچسب وسه امتیاز شیرین دست یاید.

در این دیدار بازیکنان خیبر همگی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی یاسر درویشی ،رضا حاتمی ،فرزاد بهاری وسجاد خسروی با نمایش خیره کننده از بهترین های این دیدار بودند.

رسول خطیبی مربی ماشین سازی به دلیل محرومیت از روی سکوه تیم خود را هدایت کرد.

داور این دیدار هم با بازیخوانی وسوت های به جا قضاوت خوبی را به نمایش گذاشت.


برخی از هواداران متعصب خیبر با انتقاد از مسئولان به دلیل عدم حمایت از نماینده فوتبال لرستان خواستار کمک واختصاص صندوقی تحت حمایت از خیبر شدند.

محمد ویزواری مدافع شمالی خیبر به دلیل غیبت در تمرینات از روی نیمکت ومصطفی علی خانی مدافع راست خیبر به دلیل انضباطی وعلی صدرا هافبک باتجربه به دلیل مصدومیت از غایبان سرشناس خیبر در این دیدار بودند.

ترکیب خیبر خرم‌آباد :علی نعمتی، رضا حاتمی، فرزاد بهاری، امیر منصوریان، مسعود ستاری، محمود قائدرحمتی، حمید گلزاری‌امجد، یاسر درویشی، فرشاد امامی، مهدی عبدی، سجاد خسروی، سرمربی: علی نیکبخت مربیان : نصرت الله نعمت الهی ،وحید فاضلی ،کاظم بهاروند ،کیانوش کهزادی ،کاظم کرامتی ،روزبه خمان
ترکیب ماشین‌سازی تبریز:مهدی اسلامی، علی جراح‌کار، مامیر تیزرو، سعید مهدی پور، تمهدی ریشی، اتابک زارعی (دقیقه 56 جعفر برزگر)، مجتبی بیژن، پویا سیف‌پناهی، امیر قاسمی‌نژاد، فرزاد محمدی (دقیقه 83 حامد پاکدل)، ایمان رئیسی‌نسب ( دقیقه 57 حسین قره داغی)، محسن دلیر، سرمربی: رسول خطیبی

دقایق حساس :

دقیقه 10: توپ ارسالی از جناح چپ با ضربه سر قائدرحمتی زیر طاق دروازه ماشین رفت که در آخرین لحظه اسلامی دروازه‌بان ماشین‌سازی به کرنر رفت.
دقیقه 17: خیبر کاملاً بر بازی سوار است. پاس کات بک از جناح چپ‌روی خط 18 قدم ماشین‌سازی با ضربه کم‌جان بازیکن خیبر به بدن مدافعان تیم تبریزی خورد و برگشت داده شد.
دقیقه 20: ضربه‌ی ‌فنی یاسر درویشی از گوشه محوطه جریمه در دستان اسلامی آرام گرفت.
دقیقه 28: سانتر عمقی بازیکنان ماشین‌سازی با مکث دروازه‌بان خیبر نزدیک به گل تبدیل شود که توپ از زیر پای محمدی شماره 10 و از کنار دروازه خیبر به خارج رفت.
دقیقه 36: دروازه‌بان ماشین‌سازی راه را بر ضربه کم‌رمق یاسر درویشی از دوم‌تری دروازه بست. خیبری‌ها معتقد بودند توپ به دست مدافعان حریف خورده است.
یک دقیقه زمان تلف‌شده برای نیمه اول اعلام شد.

دقیقه 47: سجاد خسروی با عبور از مدافع مستقیم از گوشه راست محوطه جریمه وارد زمین ماشین‌سازی شد اما ضربه آخر را بدن زد و به بدن مدافعان خورد، در برگشت همین توپ را مهدی عبدی به بالای دروازه کوبید.


دقیقه 52: کرنر ارسالی بازیکنان ماشین سازی از جناح راست با ضربه سر بازیکتان این تیم از بالای دروازه خیبر به خارج رفت.

دقیقه 56: شوت محسن دلیر از سمت چپ محوطه جریمه خیبر با اختلاف حدود سه متر از بالای دروازه سبزپوشان خرم آبادی بیرون رفت.

دقیقه 56: تعویض برای ماشین‌سازی: جعفر برزگر به‌جای اتابک زارعی به زمین آمد.

دقیقه 57: تعویض برای ماشین‌سازی: ایمان رئیسی نسب جای خودش را به حسین قره داغی داد.


دقیقه 63: فرار قاسمی نژاد از خط وسط تا خط 18 قدم خیبر ادامه یافت و پاس عرضی او قره داغی را در موقعیت مناسب قرار داده ضربه بد این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه خیبر بیرون رفت.دقیقه 64: شوت سرکش سجاد خسروی از سمت راست محوطه جریمه ماشین‌سازی با مشت دروازه‌بان این تیم به کرنر رفت.

دقیقه 73 اخطار به بازیکن خیبر: بازی خطرناک مسعود ستاری منجر به گرفتن کارت زرد اول بازی توسط خیبر شد.

دقیقه 74 اخطار به بازیکن ماشین‌سازی: پویاسیف‌پناهی با خطا بازیکن خیبر را متوقف کرد که خطای وی با اخطار داور همراه شد.

دقیقه 80: تکل رضا حاتمی مدافع خیبر، در آخرین لحظه راه را بر مهاجم ماشین سازی بست و در آخرین لحظه مانع ضد حمله روی دروازه خیبر شد.

دقیقه 82: شوت زمینی امیر قاسمی‌نژاد که از پشت محوطه جریمه روانه دروازه خیبر شده بود، در دستان نعمتی دروازه‌بان میزبان قرار گرفت.

دقیقه 83 سومین و آخرین تعویض ماشین سازی:حامد پاکدل به جای فرزاد محمدی وارد زمین شد.

دقیقه 85: شوت زمینی یاسر درویشی از کنار دروازه ماشین سازی با اختلاف 4-3 متری بیرون رفت.

دقیقه 89: سانتر ارسالی از جناح چپ در دو متری دهانه دروازه با اثرگذاری عجیب مهدی عبدی از بالای دروازه ماشین‌سازی به شکل خطرناکی به بیرون رفت؛ این خطرناک‌ترین موقعیت بازی بود.

دقیقه 90: داور 3 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.دقیقه 1+90: قیچی برگردان قاید رحمتی باد اختلاف از بالای دروازه ماشین سازی به اوت رفت.

دقیقه 2+90 گل خیبر: سانتر از جناح چپ فرشاد امامی در شلوغی درون محوطه جریمه با اثرگذاری دو بازیکن به رضا حاتمی رسید و این بازیکن از دو متری با ضربه سر توپ را به گوشه سمت راست خودش و چپ دروازه ماشین سازی فرستاد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار