در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور
در هفته بیست وششم لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر خرم آباد در یک هوای مطبوع وخوب زمستانی میزبان فولادیزد قعر نشین بودودر حضور 8هزار تماشاگر مقابل فولاد یزد متوقف شد. در این دیدار شاگردان علی نیکبخت برای پیروزی ورسیدن به بالای جدول در برابر حریف یزدی خود قرار گرفتند .
کد خبر: ۱۸۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 14 February 2016


خیبر یک – فولاد یزد یک

گل ها : حمید گلزاری (82) برای خیبر وحمید غلامی (54)برای فولاد

داور :علی احمدی" از زنجان با كمك‌ علی دودانگه (زنجان) و محمدرضا طالبي (چهارمحال و بختياري)
تماشاگر :8هزار نفر

از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم خیبر خرم آباددر حضور 8هزار تماشاگر مقابل فولاد یزد متوقف شد.

به گزارش تابناک لرستان، در هفته بیست وششم لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر خرم آباد در یک هوای مطبوع وخوب زمستانی میزبان فولادیزد قعر نشین بود, در حضور 8هزار تماشاگر مقابل فولاد یزد متوقف شد .
در این دیدار شاگردان علی نیکبخت برای پیروزی ورسیدن به بالای جدول در برابر حریف یزدی خود قرار گرفتند .
ولی بر خلاف تصور تیم یزد ی بازی را خیلی خوب شروع کرد وحتی در دقیقه ۵ روی حرکت وضربه زیبای بهنام بیرانوند مهاجم با اخلاق لرستانی دروازه خیبر را باز کند که درخشش نعمتی مانع از کامیابی یزدی‌ها شد .
در‌این دیدار خیبری‌ها یک بازی ضعیف وقابل انتقاد را نمایش گذاشته وپرسینک بازیکنان فولاد قدرت بازی را از خیبر گرفت واگر بازیکنان یزدی کمی دفت می‌کردند خیبر یک شکست تلخ خانگی را تجربه می‌کرد .
در نیمه دوم تیم فولاد روی ضربه سر زیبا ودیدنی حمید غلامی در میان غفلت مدافعین ودروازبان خیبر به گل ددر ادامه با تعویض‌های علی نیکبخت تیم خیبر با ضربه زیبای حمید گلزاری به گل دست یافت تا از یک شکست تلخ خانگی فرار کند.
البته خیبر کمی هم بدشانش بود وضربه زیبا ودیدنی روی پای علی صدرابا بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد
در این دیدار فرزاد بهاری مدافع وکاپییتان با تجربه خیبر، حمید گلزاری هافبک انرژیک ودونده، از خیبر و می‌کاییل ایمن تواج، حمید غلامی وبهنام بیرانوند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند
برخورد برخی از تماشاگر نما‌ها با بازیکنان خیبر بسیار زشت وغیر قابل قبول بوده ودرشان تماشاگران خونگرم خیبر نیست در این میان رئیس هیات فوتبال لرستان به شدت از رفتار زشت وتوهین‌های برخی از تماشاگر نما‌ها انتقاد کرد.

این بازی در حضور هشت هزار هوادار مشتاق خرم آبادی در نیمه اول گلی در بر نداشت هرچند فولادی‌ها در‌‌ همان پنج دقیقه اول بازی یک موقعیت عالی گلزنی را از دست دادند. اما در ادامه فولاد روی ضدحملات برنامه ریزی نمود و خیبری‌ها مغرورانه در جستجوی پیروزی بودند. با این تفاصیل در وقت دوم فولاد خیلی زود توسط حمید غلامی بهترین گلزن خود به مانند بازی رفت قلعه خیبر را فتح کرد اما در فاصله هشت دقیقه مانده به پایان این حمیدرضا گلزاری بود که کار را به تساوی کشاند تا نتیجه دیدار رفت تکرار شود و بر و بچه های کویر با یک امتیاز شیرین از قلعه فلک الافلاک بازگردند

دقایق حساس بازی
دقیقه ۱۲: قائدرحمتی یک تنه به دل مدافعان فولاد زد و ضربهٔ او با دخالت دروازه‌بان حریف به کرنر رفت.
دقیقه ۱۳: ضربه سرضرب علی صدرا در حالی که همگان را به تصور گل نیم‌خیز کرد، با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه به خارج رفت.
قیقه ۲۵: یک موقعیت تک‌به‌تک را نعمتی دروازه‌بان خیبر از بهنام بیرانوند گرفت. نعمتی با واکنش عالی
بر خلاف بازی‌های گذشته خیبر، در این دیدار سجاد خسروی روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته و محمود قائدرحمتی در پیشانی خط حمله قرار دارد. شتاب‌زدگی بازیکنان خیبر، چند موقعیت نصفه و نیمه را در این نیمه هدر داده است.

دقیقه ۵4 گل برای فولاد یزد: توپ هوایی ارسال شده با ضربه سر «حمید غلامی» درون دروازه خیبر قرار گرفت و تیم فولاد را ۱ بر ۰ پیش انداخت.
دقیقه ۵6: حملات خیبر با شدت بیشتری ادامه دارد و در این لحظه ضربهٔ سنگین علی صدرا پس از برخورد به تیر افقی دروازه از روی خط بیرون آمد تا آه از نهاد تماشاگران بر آید.

دقیقه ۶۰: ضربهٔ کم‌جان فرزاد بهاری از بالای دروازهٔ فولاد به اوت رفت.
دقیقه ۶۸ تعویض برای فولاد: وحید جمالی از بازی خارج و به جای وی احسان جودکی وارد زمین شد.

دقیقه ۸۱: ضربه مستقیم بازیکن فولاد از کنج دروازه توسط نعمتی دروازه‌بان خیبر راهی کرنر شد. کرنر ارسالی حاصلی برای فولاد یزد نداشت؛ در این دقایق از بازی گویا اشتباهات فردی بازیکنان خیبر تمامی ندارد و مدام توپ‌ها توسط بازیکنان لو می‌رود.
دقیقه ۸2 گل برای خیبر: حمید گلزاری با شوتی زیبا قفل دروازهٔ فولاد را باز کرد و بازی را به‌ تساوی کشاند.
دقیقه ۸۴ کرنر برای خیبر: کرنر ارسالی به شکل خطرناکی روانه دروازه فولاد شد، اما حاصلی در پی نداشت.

دقیقه ۸۵: یک توپ خطرناک روانه دروازه خیبر شد که ویزواری توپ را از روی خط دروازه میزبان بیرون کشید.
دقیقه ۸۷: هجوم خیبر منجر به یک کرنر برای میزبان شد، اما کرنر ارسالی با دخالت مدافعین فولاد یزد به بیرون رفت.
دقیقه ۴+۹۰: موقعیت مناسب خیبر با ضربه سر سجاد خسروی از بالای دروازه به خارج رفت.
با این تساوی خیبر ۳۴ امتیازی شد و با یک رده تنزل به خانه نهم جدول رسید و فولاد ۲۳ امتیازی شد از قعر جدول تکان نخورد.

خیبر شنبه هفته آینده به اراک خواهد رفت تا در مقابل آلمینیوم این شهر به میدان برود و فولاد یزد نیز در همین روز از گیتی پسند اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

گزارش :محموود داودی نژاد وسیامک کوهگرزاده

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار