سید سعید شاهرخی در جمع خبرنگاران گفت:
661 پروژه برای دستگاه‌های مختلف در سایر شهرستان‌ها تعریف‌شده است، درواقع این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که زیرخاک مانده‌اند.بنا است طی امسال و سال آینده بیش از 300 طرح راکد در استان لرستان احیا و مجدداً به چرخه اقتصادی استان بازگردد.
کد خبر: ۲۷۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 12 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ طرح اقتصادی طی امسال و سال آینده در استان لرستان احیاء و به چرخه اقتصادی استان باز می‌گردد.


 شاهرخی  گفت: بنا است طی امسال  و سال آینده بیش از 300 طرح راکد در استان لرستان احیا و مجدداً به چرخه اقتصادی استان بازگردد.

 وی با اشاره به اینکه 190 تا از این طرح‌ها در سال 95 و 110 طرح دیگر در سال 96 احیا می‌شود افزود: 661 پروژه برای دستگاه‌های مختلف در سایر شهرستان‌ها تعریف‌شده است، درواقع این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که زیرخاک مانده‌اند.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: طی امسال برخی از پروژه‌ها افتتاح شد و برخی دیگر در دست اقدام است، مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند در راستای تبلیغات عملکرد سازمان و اجرایی شدن پروژه‌ها اقدامات ابتکاری انجام دهند.

 وی بیان کرد: ما وظیفه‌داریم صادقانه با مردم حرف بزنیم چراکه سیاست دولت تدبیر و امید صداقت و شفافیت است؛ مدیران باید نگاه خود را تغییر دهند  و هیچ اولویتی بالاتر از اطلاع‌رسانی عملکرد دولت و نظام نیست.

 شاهرخی بابیان اینکه در راستای هفته دولت برنامه‌های 15 گانه اجرایی شود تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را برای سرکشی از خانواده شهدا، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تنظیم کنند، استفاده از ظرفیت جرائد و رسانه‌های محلی تأکید می‌شود، میزان تعامل دستگاه‌های دولتی با نشریات محلی در بحث ارزیابی مدیران با ضمانت اجرایی انجام شود چراکه تعامل با رسانه‌ها امری بی‌بدیل، لازم و اثرگذار است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار