مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با تشریح عملکرد این دستگاه گفت: ورزش لرستان در این دولت دارای جهش های مطلوبی بوده است.
کد خبر: ۴۲۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲ 09 May 2017

علی یاور عزیزپور مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با تشریح عملکرد این دستگاه گفت: ورزش لرستان در دولت تدبیر وامید دکتر روحانی دارای جهش های مطلوبی بوده است.


علی یاور عزیزپور با تاکید بر اینکه تمامی شاخص های حوزه ورزش و جوانان استان این جهش مطلوب را نشان می دهد اظهارداشت: دولت تدبیر و امید منشاء خدمات ارزشمندی در حوزه ورزش وجوانان بوده است که در مقایسه با دولت های گذشته که در واقع دو دوره چهارساله را نیز فرصت داشته اند قابل مقایسه نیست و چه بسا شرایط بهتری نسبت به آنها هم دارد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولت پاکی است و اطلاعات غلط به مردم نمی دهد تاکید کرد: این دولت فرصت خیلی خوبی برای رشد ورزش استان بوده است و لازم است خدماتش را به مردم در حوزه های ورزشی اعلام کند زیرا توانسته است بعد کیفیت را بالا ببرد.

رتبه برترکشوری دراعطای وام تسهیلات ازدواج به جوانان

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با اشاره به عملکرد این دستگاه در حوزه مسائل جوانان تصریح کرد: اعطای 313 میلیارد تومان وام  تسهیلات به زوج های جوان استان در طول سال95 یکی از شاخص های موفق اداره کل ورزش و جوانان لرستان در حوزه جوانان است که در این خصوص دارای رتبه برتر کشوری شدیم.

عزیزپور با اشاره به اعتقاد و توجه وافر دولت تدبیر و امید به سازمان های مردم نهاد و واگذار کردن کار جوانان به خود جوانان افزود: در دولت تدبیر و امید شاهد 4 برابر شدن رشد سازمان های مردم هستیم که از 6 سازمان مردم نهاد به 25 سازمان مردم نهاد در ورزش و جوانان رسیده ایم .

وی با بیان اینکه اعتقاد دولت روحانی افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد است اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید به نسبت دولت های گذشته که اعتقادی به سازمان های مردم نهاد نداشتند تا کار جوانان را به خود جوانان واگذار کنند در خصوص این شاخص فعالیت های زیادی انجام گرفته است و همچنان پیگیر هستیم تا سازمان های مردم نهاد را در حوزه جوانان به بالاتر از پنجاه سازمان برسانیم.

وی با اشاره به اعتبارات گرفته شده برای فعالیت سازمان های مردم  نهاد یادآور شد: بیش از 30 تا 40 تفاهم نامه همکاری سازمان های مردم نهاد در طی سال 95 داشته ایم و بخشی هم از اعتبارات سال 95 را در ابتدای سال 96 هزینه خواهیم کرد تا این سازمان ها فعالیت ها یشان را انجام دهند.

عزیزپور با اشاره به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در دولت تدبیر و امید عنوان کرد: این جلسات در دولت دکتر روحانی رشد کم نظیری در سال 95 نسبت به سال گذشته و در این دولت نسبت به دولت های گذشته داشته است آنچنانکه تعداد جلساتی که با ریاست استاندار محترم و همچنین جلساتی که با ریاست فرمانداران محترم در سطح شهرستانها برگزار شده بود 6 برابرسنوات و دولت های گذشته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار