غضنفری:
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندارگفت:با تلاشهای مهندس بازوند،کارخانه بزرگ پارسیلون در راه احیاء بوده ومدیریت ناکارآمد این کارخانه خلع ید شده است.
کد خبر: ۳۴۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 18 December 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،امروز یکشنبه،مهندس غضنفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد؛ به تشریح خدمات دولت تدبیر و امید پرداخت و به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
 


لرستان در این دوره به یک کارگاه بزرگ سازندگی بدل شده است 
گزیده ای از سخنان معاون امور اقتصادی استاندار در جمع دانشجویان :رشد و توسعه استان مبتنی بر علم و دانش است/دانشجویان در مسیر توسعه استان با تکیه بر دانش علمی خود،مدیریت استان را یاری دهند.

جامعه ای که در آن به علم و دانش اهمیت داده نشود هرگز به پیشرفت نخواهد رسید.

حضور مکرر معاون اول رئیس جمهور و همچنین وزرا در استان نشان دهنده اهمیت ویژه دولت به رفع محرومیت از این استان است/پیگیری های مهندس بازوند برای حضور مقامات کشوری و جلب توجه آنان برای سازندگی در لرستان بی سابقه است.

تلاش شبانه روزی مهندس بازوند،فرصتی استثنایی و تکرار نشدنی برای پیشرفت و ترقی استان است/ استاندار لرستان خود را وقف توسعه استان نموده است.

حدود 2000 میلیارد تومان تسهیلات تاکنون در زمینه تولید و ایجاد اشتغال در استان پرداخت شده است که معادل سه برابر کل تسهیلات دولتهای نهم و دهم در قالب تسهیلات زود بازده است و موجب ایجاد حدود 13000 شغل جدید شده است.

از نظر تسهیلات پرداخت شده بر اساس سهمیه تعیین شده، با 91 درصد تحقق در سامانه رونق تولید در رقابت با سایر استانها مقام اول کشور را کسب کرده ایم.


دانشجویان فعالانه در همه صحنه ها حضور داشته باشند و در دام سیاه نمایی های برخی جریانات سیاسی قرار نگیرند/اصل اساسی برای همه ما وحدت در جهت اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

گلخانه بزرگی که در کشت و صنعت با سرمایه گذاری حدود 200 میلیارد تومان در حال انجام است،الگوی بسیار خوبی در زمینه بهره گیری از سرمایه گذاری خارجی و تکیه بر ظرفیت های بزرگ داخلی است.

احیاء ظرفیت های راکدی همچون کشت و صنعت، فولاد ازنا،گلخانه،برج های دوقلوی کیو و ... گام بزرگی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

در دولت گذشته که درآمد بسیار زیادی بابت فروش نفت به کشور وارد شد،آیا حق استان لرستان پرداخت گردید؟/ چرا در آن دوره کسی معترض این تبعیض ها نمی شد؟
اقدامات بزرگی همچون توسعه فرودگاه با اعتباری بیش از 60 میلیارد تومان،آغاز به کار روند احداث راه آهن، آزاد راه و ... زیر ساخت های مناسبی را برای تسریع روند رشد و توسعه استان فراهم نموده است.

با تلاشهای مدیریت ارشد استان و همکاری همه دستگاهها،معرفی ظرفیت های بکر و زمینه های مختلف سرمایه گذاری در استان عامل حضور سرمایه گذاران متعددی در لرستان شده است.

با تلاشهای مهندس بازوند،کارخانه بزرگ پارسیلون در راه احیاء است/مدیریت ناکارآمد این کارخانه خلع ید شده است/کنسرسیومی از بانک های مطالبه گر مدیریت این واحد را تقبل کرده اند.

احداث سد معشوره برای استان یک اولویت است/این سد غیر از منافع برای بخش کشاورزی،می تواند مانع بروز سیلاب های مخرب شود/نمایندگان استان منافع کلی استان را در نظر بگیرند و برای احداث این سد همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار