فرمانده انتظامی لرستان گفت: پلیس با تامین امنیت انتخابات پیش رو، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان به اثبات خواهد رساند.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷ 10 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار یحیی الهی امروز (۲۱ خرداد ماه) در جمع پرسنل انتظامی استان، برگزاری انتخابات پرشور را یکی از راه‌های نگهداری این نظام و انقلاب دانست و تأکید کرد: پلیس به‌عنوان جزیی از این ملت بزرگ به وظیفه قانونی و شرعی خود تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا عمل می‌کند و با تأمین امنیت انتخابات پیش رو، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان به اثبات خواهد رساند.

وی بیان کرد: مراقبت و صیانت از حوزه‌های انتخاباتی با سلامت همیشگی انجام خواهد شد.

الهی با اشاره به چهار رکن اصلی انتخابات از نظر مقام معظم رهبری یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت درباره شناخت اصلح در انتخابات، افزود: باید کسی را انتخاب کنیم که خادم و خدمتگزار خوبی برای نظام و مردم باشد و راهی را که رئیس جمهور شهید ترسیم کرد ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد و آن‌ها را مأیوس خواهند کرد، ادامه داد: کارکنان انتظامی علاوه بر اینکه خودشان در انتخابات شرکت می‌کنند، خانواده و دیگران را هم به انتخابات دعوت خواهند کرد.

الهی با اشاره به اینکه ۳۲ اداره و سازمان در حوزه کار‌های فرهنگی و اقدامات ایجابی مسئولیت دارند، گفت: همه اداره‌های مسئول در این طرح باید پای کار بیایند و به وظایف خود عمل کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار