معاون برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بر نقش و اهمیت کلیدی دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در حوزه‌ی مهارت آموزی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ 09 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، علی حسین شهریور، امروز در مراسم معارفه معاون اجرائی سنجش و صلاحیت حرفه‌ای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید به نقش و اهمیت کلیدی دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در حوزه‌ی مهارت‌آموزی بیان کرد: پایش و رصد برنامه‌های سالیانه سازمان به‌منظور بررسی میزان تحقق آن‌ها و ارائه راهکار‌های اجرایی برای اصلاح برنامه‌ها، بسترسازی و برنامه‌ریزی و استقرار قانون الزام فراگیری آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای جهت اشتغال به کار، آئین نامه صدور پروانه مهارت فنی کارگران ماهر و فراهم کردن زمینه استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای از جمله وظایف این دفتر است.

وی افزود: باید ایجاد زمینه لازم جهت اصلاح فرآیند‌ها در سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای از جمله برنامه‌های پیش روی این دفتر باشد.

در این مراسم از زحمات روزبهانی تقدیر و حشمت‌اله معتمدی به عنوان سرپرست معاونت اجرائی سنجش و صلاحیت حرفه‌ای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور معرفی شد.

به گزارش ایسنا، معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، معاون آموزش پژوهش و برنامه‌ریزی و رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، رئیس مرکز ۸ زعفرانیه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران و... را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار