فرماندار معمولان گفت: کتاب اصلی‌ترین پایه فرهنگ و مهمترین ابزار در ارتقای فرهنگ عمومی و عامل توسعه و رشد هر جامعه‌ای است.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸ 09 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمد ناظری بیستم خرداد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان معمولان بیان کرد: در ایام باقی مانده از دولت شهید آیت الله رئیسی، کار‌ها با جدیت قبل دنبال شده و پس از انتخابات در زمان معین دولت جدید کار خود را شروع خواهد کرد و جا دارد از این طریق از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات دعوت کنم.

وی ضمن تبریک انتصاب سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: حجت الاسلام سبزیان در استان خراسان رضوی دارای کارنامه مثبتی بوده و امید است در استان لرستان نیز در حوزه کتابخانه‌های عمومی با حضور ایشان، شاهد موفقیت‌های چشمگیر در این حوزه باشیم.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان معمولان بیان کرد: لازمه موفقیت در هر کاری وجود بستر مناسب است که اعتقاد دارم فرهنگ، بستر همه کار‌ها در جامعه بوده و کتاب اصلی‌ترین پایه فرهنگ است.

این مسئول افزود: در زمانی هستیم که معاندین انقلاب، از طریق فضای مجازی تهاجم فرهنگی را علیه کشور آغاز کرده و یقیناً کتابخانه‌های عمومی بهترین سنگر مقابله با این عملیات مخرب دشمن هستند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار