جانشين فرمانده انتظامي استان خبرداد:
سرهنگ "علي احمدي تبار " جانشين فرمانده انتظامي استان ، از کشف مقدار 36 تن و 800کيلوگرم برنج قاچاق ، به ارزش يك ميليارد و 400 ميليون ريال در خرم آباد ، خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 23 April 2016



به گزارش تابناک لرستان، سرهنگ "علي احمدي تبار " جانشين فرمانده انتظامي استان ، از کشف مقدار 36 تن و 800کيلوگرم برنج قاچاق ، به ارزش يك ميليارد و 400 ميليون ريال در خرم آباد ، خبر داد .

وی گفت: در راستاي ارتقا امنيت و جلوگيري از ورود کالاي قاچاق ، ماموران انتظامي پاسگاه « رازان » خرم آباد ، حين گشت زني در محور اصلي به يک دستگاه تريلي مظنون و آن را توقيف كردند.

احمدی تبارافزود: ماموران در بازرسي به عمل آمده از خودرو توقيفي ، مقدار 21 تن برنج خارجي قاچاق بدون مجوز را ، کشف و راننده متخلف را دستگير كردند.

وی بیان کرد : ماموران انتظامي پاسگاه « زاغه » خرم آباد ،نيز حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي ، به يک دستگاه خودرو کاميون مشکوک و آن را توقيف كه در بازرسي به عمل آمده مقدار 15 تن و 800 کيلوگرم برنج قاچاق کشف و يكنفر را دستگير كردند.

جانشين فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اين كه دو متهم با پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي شدند ، افزود: بنا بر اظهارات كارشناسان ، ارزش تقريبي دو محموله قاچاق كشف شده ، يک ميليارد و 400ميليون ريال اعلام شده است.

علی احمدی تبار با بيان اين كه تمام تلاش پليس ، برقراري امنيت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مي باشد ، از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده موارد مشكوك يا ورود هر گونه کالاي قاچاق به سطح شهرستان ،بلافاصله به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار