کد خبر: ۲۳۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 16 May 2016

http://yaftenews.ir/images/95/2-95/khazemi2.png


به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ،منتخبان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از حضور بی‌رویه مدیران غیربومی در استان انتقاد کردند.
"سید حمیدرضا کاظمی" گفت: طی جلسه‌ای که با حضور همه نمایندگان شهرهای استان برگزار شد، حمایت از مدیران بومی متخصص استان مورد تأکید اکثریت وکلای مردم قرار گرفت.
وی افزود: یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم بحث حضور بی‌رویه مدیران غیربومی در استان است که شاهد آن هستیم. وکلای مردم معتقد هستند فرزندان لرستان قابلیت‌های فراتر از استان را دارا هستند که می‌توانند در سطح کشوری نیز مسئولیت بپذیرند و این توانمندی‌ها اثبات‌شده است؛ چراکه هم‌اکنون عده زیادی از مدیران باتجربه لرستان در خارج از استان مورداستفاده قرار می‌گیرند که می‌توانند در توسعه استان خود مؤثر واقع شوند.
نماینده جدید مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به توسعه استان کمک کنیم می‌بایست از ظرفیت و توانمندی‌های مدیران متخصص لرستانی استفاده نماییم به همین خاطر نظر قاطع وکلای مردم حمایت از فرزندان لرستانی است.
کاظمی با انتقاد از عدم استفاده از توانایی‌های مدیران بومی استان اظهار داشت: در این خصوص نظر وکلای مردم به آقای استاندار انتقال گردیده و خواستار استفاده حداکثری از مدیران لرستان در رأس ادارات شدیم.
وی در پایان گفت: این موضوع یکی از مطالبات جدی مردم است که آن را از طریق مسئولان کشوری نیز دنبال خواهیم کرد.

خبر: احمد موسوی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار