جانشين فرمانده انتظامي استان لرستان :
جانشين فرمانده انتظامي استان ، از دستگيري کلاهبردار و همدست وي و كشف 11 قطعه دلار در خرم آباد خبر داد و گفت: اين عمليات ، راز كلاهبرداري 80 ميلياردي را فاش كرد .
کد خبر: ۲۷۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 10 August 2016

به گزارش  تابناک لرستان  ، سرهنگ "علي احمدي تبار " گفت :‌ در پي كسب خبري مبني بر فعاليت فردي با همدستي يك نفر در زمينه خريد و فروش دلار و ارز و... ، با توسل به شيوه هاي متقلبانه ، بلافاصله رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري آگاهي لرستان ، قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده و كارهاي اطلاعاتي پس از احراز صحت موضوع ، با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه متهم را در منزلش دستگير كردند .


جانشين انتظامي لرستان ، اظهار داشت: در بازرسي از منزل متهم ، 11 قطعه اسكناس يكصد دلاري و مقدار تقريبي يك كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و دو نفر در اين راستا دستگير شدند .

احمدي تبار بيان داشت : در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد ، متهمان داراي چند فقره پرونده مفتوح در شهرستان هاي كرج و بم به اتهام كلاهبرداري ، تحت عنوان خريد و فروش دلار و محموله خرما مي باشند .

وي با بيان اين كه متهمان دستگير شده تحت تعقيب مراجع قضائي ، در مجموع بالغ بر 80 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده اند افزود : افراد خاطي جهت سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي و روانه زندان شدند.
منبع: تابناک
برچسب ها: ناجا ، دلار ، کلاهبرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار