جانشين انتظامي استان لرستان گفت:
جانشين انتظامي استان ، برخورد جدي و مبارزه با مواد مخدر را مطالبه به حق مردم دانست .
کد خبر: ۲۷۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 17 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ، ، سرهنگ "احمدي تبار" در جلسه کميته مقابله با مواد مخدر که با حضور دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و ديگر اعضاء در فرمانداري شهرستان کوهدشت برگزار شد ، گفت: فرماندهي انتظامي لرستان مبارزه با مواد مخدر را در دستور کارخود قرار داده و با تمامي توان و قدرت با باندهاي مافيايي و سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد.

وي در ادامه ،معضل مواد مخدر را توطئه استكبار دانست و گفت: بايد با تمام قدرت و قاطعيت و با همدلي و همكاري كليه دستگاه ها با ايجاد راهكارهاي توانمند در راه مبارزه با مواد مخدر ، گام برداريم.


احمدي تبار افزود: امروز دغدغه مردم و مسئولان، برخورد جدي و هدفمند با معضل اعتياد و مواد مخدر است و اين خواسته به حقي است که فرماندهي انتظامي لرستان با كاركنان مجرب و شايسته خود از كليه ابزار ، براي رسيدن به جامعه آرماني تلاش خواهد کرد .

وي با بيان اين که مبارزه و برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر با همكاري و توان دستگاه قضائي در سطح استان در برنامه هاي مهم گنجانده شده تصريح کرد: مبارزه با اين معضل به عنوان يک آسيب اجتماعي فراگير نيازمند عزم همگاني و مشارکت مردمي است.

جانشين انتظامي استان عدم آگاهي فردي ، نابساماني خانواده ها ، اختلافات خانوادگي ، اعتياد والدين و عدم توجه به نيازهاي عاطفي فرزندان را از جمله علل گرايش به مواد مخدر دانست .

وي با بيان اين که مواد مخدر ريشه اغلب ناهنجاري هاي اجتماعي و معضلات اساسي جامعه است ، گفت : مبارزه با اين معضل يکي از اولويت هاي محوري در نيروي انتظامي است.

جانشين انتظامي لرستان افزود: در حال حاضر بخش عظيمي از جرايم و آسيب هاي اجتماعي، موادمخدر است و اعتياد به موادمخدر سرمنشاء بسياري از آسيب ها و ناهنجاري هاي اجتماعي به حساب مي آيد که در اين راستا همت عمومي و تلاش همه دستگاه ها را در بحث مهار و كنترل مواد خانمان سوز مي طلبد .

در ادامه جلسه تعدادي از مسئولان کشوري و لشگري به نقطه نظرات خود پرداخته و در نهايت جمع بندي و تصميمات نهايي گرفته شد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار