مطابق مصوبه هیئت دولت نماینده موردنظر به شهرستان سلسله اضافه می‌شود و هرکدام از شهرستان‌های سلسله و دلفان نماینده مستقلی در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.
کد خبر: ۳۹۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 18 March 2017
 "هوشنگ بازوند"استاندار لرستان؛ در خصوص مشخص شدن تکلیف نماینده اضافه‌شده به استان لرستان اظهار داشت: نظر شخص ما در این زمینه ابتدا جدا شدن نماینده شهرستان سلسله از دلفان و نماینده دورود از ازنا بود که در هیئت دولت موضوع مستقل شدن نماینده دورود و ازنا حذف شد.

وی با بیان اینکه نماینده به سلسله اضافه می‌شود، افزود: مطابق مصوبه هیئت دولت نماینده موردنظر به شهرستان سلسله اضافه می‌شود و هرکدام از شهرستان‌های سلسله و دلفان نماینده مستقلی در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

استاندار لرستان بیان داشت: ما در رابطه با تعیین تکلیف نماینده اضافه شده به استان لرستان نظر خود را قبلاً اعلام کرده‌ایم به‌ طوری‌ که پیشنهاد ما تا این لحظه استقلال نمایندگان شهرستان‌های سلسله و دلفان بوده و هیئت دولت نیز آن را تصویب کرده است.

وی با بیان اینکه الباقی حرف هایی که در این رابطه زده می‌شود صحت ندارد، عنوان کرد: موضوع استقلال نماینده شهرستان سلسله علاوه بر تصویب در هیئت دولت به تصویب کمیسیون اجتماعی و شوراها نیز رسیده است که درنهایت به صحن مجلس فرستاده خواهد شد و مجلس در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بازوند افزود: در صحن مجلس همه اتفاقی ممکن است رخ دهد و ممکن است این نماینده به خرم‌آباد یا شهرستان های دیگر اضافه شود که این موضوع به هنر نمایندگان و لابی‌گری آن‌ها بستگی خواهد داشت.



منبع: پرسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار