مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با اشاره به ارسال صد مقاله به دبیرخانه همایش علمی، نخبگانی، منطقه‌ای «امر به معروف و نهی از منکر» غرب کشور، گفت: از بین مقالات رسیده، ۱۰ اثر به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ 08 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‎کن‌کبود امروز، ۱۹ خردادماه در آیین اختتامیه همایش علمی، نخبگانی، منطقه‌ای «امر به معروف و نهی از منکر» غرب کشور که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد، گفت: با فراخوان این همایش علمی منطقه‌ای یکصد مقاله از استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام و کردستان به دبیرخانه همایش واقع در لرستان ارسال شد.

وی افزود: پس از ارزیابی و داوری از بین آثار رسیده ۱۰ مقاله به‌عنوان مقالات برتر انتخاب و امروز در آیین اختتامیه از صاحبان این مقالات تجلیل خواهد شد.

حاتمی‎کن‌کبود با اشاره به اینکه کمیته علمی همایش متشکل از جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه بود، اضافه کرد: اگر قرار است امر به معروف و نهی از منکر آن‌قدر اهمیت پیدا کند که فلسفه قیام امام حسین (ع) قرار بگیرد و امام حسین (ع) جان خود و اهل بیت (ع) را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر فدا کند پس شایسته است ما نیز در این راه به‌عنوان شاگردان مکتب امام حسین (ع) و ادامه‌دهندگان راه او در این راستا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه برای امر به معروف و نهی از منکر باید وظیفه را بشناسیم و براساس آن عمل کنیم، ادامه داد: اگر وظیفه‌شناس شدیم و هر کسی در هر جایگاهی که قرار گرفت وظیفه‌شناس شد به معنای بارز و مصداق امر به معروف و نهی از منکر عمل کرده است.

دبیر کمیته علمی همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه تا زمانی که وظیفه خودمان را ندانیم و براساس آن عمل نکنیم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا نخواهد شد و بر زمین خواهد ماند، ورود ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بحث علمی و نخبگانی امر به معروف و نهی از منکر را یک ایده خوب دانست و گفت: در قالب این همایش علمی نخبگانی نشست‌های تخصصی و کرسی‎های علمی و آزاداندیشی متعددی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حوزه و دانشگاه‌های استان برگزار شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار