مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خانه مستند این استان می‌تواند داشته‌های فرهنگی، تاریخی و تمدنی استان را به بهترین شکل به تصویر بکشد.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ 05 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، اعظم روانشاد در دیدار با جمعی از اعضای خانه مستند لرستان با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری، اظهار کرد: استان لرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، شرایط زیست‌بومی نیرو‌های انسانی متخصص خوبی در حوزه مستندنگاری دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه خانه مستند لرستان می‌تواند داشته‌های فرهنگی، تاریخی و تمدنی استان را به بهترین شکل به تصویر بکشد افزود: با توجه به تشکیل شورای هنر در سطح استان برنامه‌های پیشنهادی خانه مستند در این شورا مطرح و مورد بررسی قرار خواهند گرفت و همکاری‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مشترک بیشتر در این زمینه انجام خواهد شد.

اعظم روانشاد برگزاری رویداد‌های مشترک با حضور فیلم‌سازان شاخص استان‌های مختلف کشور را یکی از راه‌های معرفی ظرفیت‌های هنری لرستان عنوان کرد و افزود:در راستای تعامل بین هنرمندان مستندساز استان لرستان با فیلم‌سازان مستند استان‌های کشور در آینده رویداد‌های سینمایی مشترک برگزار خواهد شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار