نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: رعایت اخلاق واخلاق‌مداری محور بودن در رویداد سیاسی و سرنوشت ساز انتخابات هشتم تیرماه ضروری است.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹ 08 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز ۱۷ خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در محل مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، بیان کرد: با همکاری مجمع خیرین سلامت لرستان، موسسه خیریه مرهم و دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۶۰ پزشک متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک برای درمان رایگان بیمارانی که شکاف لب دارند در لرستان حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: این تیم پزشکی مجرب از ۲۵ خرداد تا ۲۸ خرداد ماه در بیمارستان شهدای عشایر حضور دارند و به صورت خیرخواهانه و رایگان اقدام به خدمات‌رسانی و عمل جامعه هدف خواهند کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: این اعمال جراحی در اتاق‌های عمل بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد به مدت چهار روز انجام خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه ملت ایران به‌واسطه از دست دادن خدمتگزارانی صدیق داغدار است، اما ملت بصیر، به دلیل هوشیاری و بصیرتی که داشتند این عزا را به یک حماسه تبدیل کردند و ۱۲ میلیون نفر در تشییع شهدای خدمت حضور یافتند، گفت: این حضور میلیونی اعتبار ملی و بین‌المللی افزایش داد و شهید آیت‌الله رئیسی باتدبیر خود ایران و ایرانی را در چشم جهان عزیز کرد.

وی در ادامه به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و ادامه داد: حفظ این عزت و سرمایه ملی و اجتماعی و اعتبار در نزد جهانیان با سه مقوله تداوم خواهد یافت که یکی از این مقوله‌ها حضور انبوه و مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه، دومین موضوع انتخاب شایسته‌ترین فرد و سومین مقوله رعایت اخلاق واخلاق‌مداری محور بودن در این رویداد سیاسی سرنوشت‌ساز است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در خصوص ابرپروژه راه‌آهن لرستان بیان کرد: استاندار سابق و استاندار جدید اقداماتی برای این پروژه انجام دادند و در همین راستا گفتگو‌ها و پیگیری‌های انجام شد و در نهایت بنا شد برای راه‌آهن خرم‌آباد_ دورود ۹۱۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار لحاظ شود که با پیگیر‌های لازم، عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد تا این ابرپروژه به نتیجه برسد.

شاهرخی در خصوص پیروزی تیم خیبر لرتباران لرستان با بیان اینکه چهارشنبه رویداد مهمی رخ داد و صعود تیم خیبر به لیگ برتر کشور بود، افزود: ورود به لیگ برتر آرزوی چندساله‌ای بود که استمرار نیافت و رئیس و مسئولان این تیم باید با برنامه‌ریزی دقیق بتوانند برای استمرار در لیگ برتر از کارشناسان برتر استفاده کنند.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: مسئولان باید تیم فوتبال خیبر لرتباران را حمایت کنند تا به اهداف متعالی خود برسد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار