مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در استان لرستان پنج دبیر سرای علوم و معارف اسلامی صدرا ساخته می شود که یکی از آنها در شهرستان پلدختر می باشد .
کد خبر: ۱۳۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۷ 22 November 2015

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در استان لرستان پنج دبیر سرای علوم و معارف اسلامی صدرا ساخته می شود که یکی از آنها در شهرستان پلدختر می باشد .


به گزارش تابناک لرستان در پلدختر ،حجت الاسلام سعید مهدوی امین در دیدار با فرماندارشهرستان پلدختر اظهارداشت : در شهرستان پلدختر قرار است دبیرستان علوم و معارف اسلامی ساخته شود که در این خصوص زمینی آماده است که امسال عملیاتی اجرایی آن توسط نوسازی و تجهیزات مدارس آغاز می شود .

وی افزود:دبیرستان علوم و معارف اسلامی در سطح استان لرستان چندین سال است فارغ التحصیلانی از آن در رشته های مختلف جذب دانشگاه ها و حوزه ها می شوند که بار علمی خوبی در کنکورهای سراسری بدست می آورند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: فرمانداران، اداره تبلیغات اسلامی را که بازوی فرهنگی و تبلیغاتی برای آنان محسوب می شود مانند گذشته مورد حمایت و پشتیبانی قراردهند .

وی عنوان کرد: از فرماندار شهرستان پلدختر انتظار می رود در آغاز عملیات اجرایی ساخت دبیرستان علوم و معارف اسلامی این شهرستان دستور تسریع صادر نمایند

حجت الاسلام مهدوی امین در این دیدار، ضمن تبریک به درمنان فرماندار جدید پلدختر ، گفت: اداره تبلیغات اسلامی استان آمادگی خود را در راستای تعامل فرهنگی و همکاری در زمینه های فرهنگی دینی با این شهرستان اعلام می دارد.

فرماندار پلدختر در این دیدار با بیان این که اداره تبلیغات اسلامی در رشد وتوسعه فرهنگ دینی نقش مهمی دارد گفت: یکی از مهمترین نهادهای فرهنگی، تبلیغی و دینی در کشور اداره تبلیغات اسلامی است که از نهادهای مهم برای ترویج فرهنگ دینی محسوب می شود .

نورالدین درمنان اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی از آغاز تشکیل تا کنون به عنوان یک پایگاه روحانی و تبلیغی کارنامه و عملکرد خوبی داشته است و ارزشمندی امر تبلیغ موجب برتری ویژه جایگاه مبلغ شده است .

وی وجود نیروهای متعهد و متخصص برای خدمت در دستگاه های فرهنگی را یکی از نیازهای شهرستان دانست و افزود : سازمان تبلیغات اسلامی تشکیلات قوی و فرهنگی است که ساخت دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان پلدختر را در اولویت کار خود قراردهد.

فرماندار پلدختر با بیان این که دبیرستان های صدرا می توانند زمینه های لازم رشد دینی ، علمی و فرهنگی نسل جوان و آینده ساز را فراهم کندبیان کرد: این گونه دبیرستان ها ارتقا سطح بینش و توسعه فضای دینی و توسعه فرهنگی را تسریع می بخشند.#

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار