مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از ایجاد ۱۲۴۳ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸ 31 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، یاسر اکبریان، با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در استان بیان کرد: تاکنون تعداد انشعاب واگذار شده در استان در بخش شهری ۴۵۵ هزار و ۱۵۵ مورد بوده که در ۲۹ ماهه دولت سیزدهم ۲۲ هزار و ۵۵۹ مورد واگذار شده است.

وی ادامه داد: توسعه شبکه توزیع آب در بخش شهری استان تا قبل از دولت سیزدهم ۲۷۲۸ کیلومتر بوده که در این ۲۹ ماهه دولت سیزدهم ۱۳ کیلومتر انجام شده است.

اکبریان با اشاره به خطوط انتقال آب شهری نیز بیان کرد: تا قبل از دولت سیزدهم ۶۲۵ کیلومتر خطوط انتقال در استان انجام شده بود که در دولت سیزدهم ۱۸ کیلومتر صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در ادامه با بیان اینکه در مجموع ۶۴۳ کیلومتر خطوط انتقال آب شهری را در استان داریم، یادآور شد: در بحث حفر چاه تا قبل از دولت سیزدهم ۲۰۸ مورد انجام گرفته که در ۲۹ ماهه دولت سیزدهم ۱۲ حلقه چاه حفر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲۰ حلقه چاه شهری در استان وجود دارد، اضافه کرد: تعداد انشعاب فاضلاب تا قبل از دولت سیزدهم ۲۵۶ هزار و ۵۶۹ مورد بوده و در دولت سیزدهم ۲۷ هزار و ۲۶۶ انشعاب واگذار شده و در مجموع ۲۸۳ هزار و ۸۳۵ انشعاب شهری در استان وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: در بخش خطوط انتقال فاضلاب ۳۰ کیلومتر در استان لرستان ایجاد و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: در بحث شبکه جمع آوری فاضلاب شهری تاکنون ۱۲۴۳ کیلومتر در استان ایجاد شده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار