نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: عدالت‌خواه، ضد فساد و خستگی‌ناپذیر باید از ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده باشد.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹ 31 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز (یازدهم خردادماه) در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: روز ۱۴ خرداد سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است و تمامی این تحولات به‌واسطه روشنگری ایشان بوده و اقدامات اساسی و روشنگری‌هایی که انجام دادند و پس از آن توسط رهبری و با تدبیر و شجاعت این راه منور ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم متعددی که همزمان با سالروز رحلت امام راحل برگزار خواهد شد باید بدانیم که با شرکت در این مراسم اصول ماندگار انقلاب اسلامی مستحکم می‌شود، اصولی که در وصیت‌نامه امام راحل و در بیانات این بزرگمرد وجود دارد و نسل جدید هم با این اصول آشنایی پیدا کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: ۱۴ خرداد روز انتخاب مقام معظم رهبری جهت رهبری انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام راحل و نقش ایشان در رویداد‌های ۳۵ سال گذشته ممتاز و درخشان است که اهل قلم، سخنوران و نخبگان باید این نقش ممتاز را بیان کنند.

شاهرخی بیان کرد: مقام معظم رهبری توانستند در عرصه‌های گوناگون با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، کشتی طوفان‌زده انقلاب اسلامی را که مورد تهاجم نظام سلطه و زورگویان عالم بود به ساحل نجات برسانند و امروز به‌عنوان فرمانده کل قوا نقش اصلی را در بازدارندگی دشمنان، تأمین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی انقلاب اسلامی دارند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، افزود: ۲۸ روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری است و چهاردهمین رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود البته به خاطر این حادثه ناگوار همه محزون شدیم، اما در این فاصله انتخابات انجام شود و رئیس‌جمهور منتخب باید در مسیر شهید رئیسی باشد، متعهد به اسلام و انقلاب و دارای عملکرد انقلابی و جهادی بوده و اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی داشته، عدالت‌خواه و ضد فساد و خستگی‌ناپذیر باید از ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده باشد.

امام‌جمعه خرم‌آباد یادآور شد: توجه به استان‌هایی که عقب‌ماندگی دارند باید همین مسیر مدنظر رئیس‌جمهور باشد و شهید رئیسی در چند جلسه از استان‌هایی نام برد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و اولین استانی که باید مورد توجه باشد لرستان بود که آمار بیکاری بالایی دارد و فرمودند کارگروهی تشکیل شود.

شاهرخی اظهار کرد: امروز ایران مسیر خود را پیدا کرده و هیچ حادثه‌ای برای رسیدن به قله مانع نمی‌شود و نظام ما قدرتمندتر به راه خود ادامه خواهد داد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار