رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: مجوز لازم برای راه‌اندازی و تاسیس درمانگاه عمومی در مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی استان گرفته شده و در مرحله طراحی نقشه است.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ 29 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد فرامرزیان امروز (۹ خرداد ماه) اظهار کرد: پس از تصمیم مسؤولان ارشد جهاد دانشگاهی کشور مبنی بر پایان یافتن فعالیت مراکز علمی و کاربردی، برنامه‌ریزی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت فضای فیزیکی و نیروی انسانی مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به نظر مشاوران پزشکی و نبود مرکز درمانی در کوی جهادگران، فلک‌الدین و محدوده جغرافیایی مرکز علمی کاربردی، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده موافقت اصولی درمانگاه عمومی جهاد دانشگاهی ششم خرداد ماه گرفته شد.

او بیان کرد: مجوز تاسیس درمانگاه عمومی جهاد دانشگاهی لرستان صادر شده و امید است ضمن استفاده بهینه از فضای مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بتوانیم گامی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و گسترش دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی برداریم.

فرامرزیان افزود: برای این درمانگاه بخش‌هایی مانند رادیولوژی و سونوگرافی، کلینیک دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، مشاوره و بینایی‌سنجی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار