ظاهرا زمانی که کاروان همراه نامزداصلاح‌طلب حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان به نزدیکی شهرستان رومشگان رسید، مورد حمله برخی از اهالی دوروستای این منطقه که از هواداران یک کاندیدای دیگربا عنوان کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال بودند قرار گرفت
کد خبر: ۱۸۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷ 23 February 2016


به گزارش تابناک لرستان ،درگیری وخشونت هواداران دو کاندیدای سرشناس حوزه انتخابیه کوهدشت ورومشگان فضای تبلیغات را در این حوزه انتخابیه خونین کرد.

ظاهرا زمانی که کاروان همراه نامزداصلاح‌طلب حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان به نزدیکی شهرستان رومشگان رسید، مورد حمله برخی از اهالی دوروستای این منطقه که از هواداران یک کاندیدای دیگربا عنوان کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال بودند قرار گرفت.

بنا به رصد خبرنگار تابناک لرستان با حضوراین کاندیدای اصلاح طلب وکاروان همراه خود به روستاهای رومشگان ؛ این کاندیدامورد استقبال گرم مردم رومشگان قرارمی گیرد؛ اما در نزدیکی روستاهای سوری و رومیانی، عده‌ای از هواداران کاندیدای اعتدال راه را بر عبورماشین‌های همراه این کاندیدای اصلاح طلب می بندند که این اقدام به اصطکاک ودرگیری وسرانجام خشونت وزد وخوردمنتهی می شود ؛آنچنان که به خاطر شدت تنش وخشونت عده ایی زخمی وراهی بیمارستان کووهدشت می شوند .

گفتنی است که برخی از کارشناسان قبلا از ظرفیت خشونت ودرگیری در بعضی از حوزه های انتخابیه لرستان سخن گفته بودند .

همچنین اخیراًدر حوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان نیز اصطکاک ها وتنشهایی بین هواداران کاندیداها بوجود آمده بود ولی منجر به درگیری وخشونت خونین بین افراد نشده بود.

بنا به تحلیل برخی از تحلیلگران انتخاباتی لرستان در این گونه حوزه های انتخابیه ایی که در آنها درگیری بروز می کند؛ احتمالاًمعرفی کاندیداهابه عنوان اعتدال واصلاح طلب وتبلیغ برچسب کاندیدای دولت توسط این نامزدان انتخاباتی از عوامل اصطکاک ها محسوب می شود.

لازم به ذکر است عکسهای مختلفی ازخشونت وخونریزی این درگیری درحوزه انتخابیه کوهدشت ورومشگان ،فضای مجازی لرستان رادر یکی دو روز اخیر پر کرده بود.


این عکس یکی از معدود تصاویری بود که در فضای مجازی انعکاس زیادی داشت.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار