کد خبر: ۲۲۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 13 May 2016

به گزارش تابناک لرستان به نقل از ایرنا ،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دورود گفت: امسال 700 نفر از قشرهای مختلف مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار بهمن واقعی عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی اعزام زائران مرقد مطهر امام (ره) افزود: به منظور انتقال زائران دورودی به مرقد امام راحل 17 دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: تمامی امکانات از جمله هزینه‌های سفر، مواد غذایی و تیم امدادی به همراه آمبولانس تامین شده و ثبت نام برای متقاضیان نیز در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج دورود در حال انجام است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دورود ادامه داد: ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی فرصت مناسبی برای آشنا کردن نسل جوان با آرمانهای امام راحل و نمایش وفاداری آحاد مردم با انقلاب شکوهمند اسلامی است.
سرهنگ پاسدار واقعی افزود: مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در یکی از مساجد دورود برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امام (ره) اسوه و موجب بیداری تمام مردم جهان شد، اظهار کرد: شرکت مردم در آیین ارتحال امام راحل موجب ماندگاری یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و آرمان های ایشان در جامعه می شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: زائرین ، مراسم ، رحلت امام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار