رئیس پلیس پلدختر:
- رئیس پلیس پلدختر از کشف و ضبط 2محموله کالای قاچاق در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۳۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۵ 16 May 2016
 به گزارش تابناک لرستان ،سرهنگ صفر عبدالوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه پل تنگ در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق درحین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در سطح آزاد راه پل زال به یک دستگاه خودروی کامیون ولوو مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف در بازرسی از خودرو تعداد شش دستگاه ماشین لباسشویی چینی و تعداد 304 کارتن انواع لوازم ماشین لباسشویی قاچاق فاقد هرگونه برگه و مجوز گمرکی کشف و ضبط کردند.
وی اظهار داشت: در این رابطه یک نفرمتهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت:همچنین ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با عرضه انواع کالاهای قاچاق موفق شدند یک دستگاه خاور را در پل تنگ پلدختر متوقف کنند .
سرهنگ عبدالوند افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو30 کارتن شامل 300 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند
وی با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر شده است افزود: سیگارهای مکشوفه ضبط و متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد .
رئیس پلیس پلدختر خدمت مقتدرانه پلیس را موجب آرامش و امنیت مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی اجازه کوچکترین تحرک و فعالیت را به قاچاقچیان نمی دهد و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده این گونه فعالیت های غیر قانونی و معامله قاچاق مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار