کد خبر: ۲۷۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 13 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از همشهری لرستان  ،سخنگوی شورای اسلامی شهر  خرم آباد ایجاد و توسعه اماکن ورزشی را یکی از دغدغه‌های اصلی اعضای شورای اسلامی برشمرد و اعلام کرد که ساخت 2 مجموعه ورزشی در 2 نقطه شهر در حال پیگیری است.
  «جافروفایی» گفت: یکی از این مجموعه‌ها درپارک کوی فلسطین و دیگری درکوی جهاد گران ساخته می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر افزود: سالن ورزشی پارک کوی فلسطین که شهرداری وعده ساخت آن را داده شامل سالن سقف کوتاه برای انجام ورزش انفرادی است.
وی ادامه داد: سالن ورزشی کوی جهادگران هم پیگیر کارهای آن هستیم و دراین مورد با استاندار هم مکاتباتی داشته ایم.
وفایی افزود: این مجموعه هم یک سالن سقف کوتاه برای ورزش‌های انفرادی خواهد داشت که می‌تواند برای ساکنان فلک الدین و کوی جهادگران اتفاق خوبی باشد.

هزینه مورد نیاز
سخنگوی شورای اسلامی شهرخرم آباد هزینه مورد نیاز برای ساخت این 2 مجموعه ورزشی را 800 تا 900 میلیون تومان اعلام کرد.

یک سال زمان برای اجرای کار
وی در مورد زمان بهره برداری این 2 سالن ورزشی هم اظهار کرد: به طور طبیعی ساخت یک مجموعه ورزشی یک سال زمان می‌برد.
وفایی ادامه داد: بنابراین درصورت آغاز عملیات اجرایی طی یک سال، 2 مجموعه به بهره برداری می‌رسند.

اولویت مسئولان؛ افزایش سرانه ورزشی
این عضو شورای شهر خرم آباد تأکید کرد: افزایش سرانه فضاهای ورزشی با توجه به کم بودن فضای ورزشی باید جزو اولویت مسئولان باشد.
وی اظهار کرد: در این زمینه اعضای شورای اسلامی شهر با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از همه توان خود برای توسعه اماکن ورزشی استفاده خواهند کرد.
وفایی معتقد است: نقش مدیریت شهرداری با طیف وسیعی از وظایف عمرانی وخدماتی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی با هدف تأمین فضاهای لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بسیار حائز اهمیت است.
وی اضافه كرد: تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و ایجاد یک نهضت فراگیر برای تأمین فضاهای ورزشی و افزایش امکان دسترسی عادلانه مردم به این فضاها باید از اولویت‌های مسئولان و متولیان ورزش استان باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار