فرمانداری بروجرد خبرداد:
در اين راه بايد مردم و همه دستگاهها همكاري داشته و مسئولان نيز تمهيدات و تجهيزات برپايي موكب را جهت خدمت رساني بهتر به مسافرين و زائرين كربلاي معلي انجام بدهند
کد خبر: ۳۲۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 13 November 2016
به گزارش تابناک لرستان ؛مهندس كوراني فر فرماندار بروجرد با حضور در موكب پذيرايي از زائرين مشرف به كربلاي معلي در ميدان آيت اله بروجردي همراه با اعضا و مسئولين كميته هاي چندگانه ستاد اربعين شهرستان ، از نزديك روند پذيرايي از زوار كربلاي معلي را بررسي و نكات و دستورالعمل هاي ويژه جهت اسكان و پذيرايي از مسافرين و زائرين اربعين حسيني را اعلام نمود .
كوراني فر فرماندار بروجرد اظهار داشت : در برپايي موكب پذيرايي از زائران اربعين حسيني در ورودي ميدان آيت اله بروجردي از كمك و مساعدتهاي ادارات مربوطه و همچنين ظرفيت‌هاي مردمي استفاده شده و در اين رابطه گفت : اميدواريم مردم مانند هميشه پشتيباني خوبي از اين موكب ها داشته باشند.
وي با بيان اينكه حدود يك هفته قبل از اربعين اين موكب با همكاري ادارات شهرستان و بسيجيان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج شهرستان برپا و به زائران خدمت‌رساني مي‌كنند، گفت: موكب ها تا چند روز بعد از بازگشت زائران از سفر معنوي كربلا به كار خود ادامه خواهند داد . وي بر همكاري ساير دستگاه‌ها با اين ستاد تأكيد كرد و گفت: هدف اصلي ميزباني از زائران حرم امام حسين (ع) است و در اين راه بايد مردم و همه دستگاهها همكاري داشته و مسئولان نيز تمهيدات و تجهيزات برپايي موكب را جهت خدمت رساني بهتر به مسافرين و زائرين كربلاي معلي انجام بدهند .
فرماندار ويژه بروجرد با بيان اينكه موكب‌ «شهيد محمد بروجردي» در ورودي ميدان آيت اله بروجردي شهرستان بروجرد برپا مي باشد ، اظهار داشت : خيرين و مردم براي خدمت‌رساني بهتر اقلام و نذورات خود را به اين موكب برسانند تا زائران نيز از خدمات بهتري بهره‌مند شوند. كوراني فر افزود: در كنار اين موكب‌ كه محل اصلي عبور زائرين از بروجرد به سمت شلمچه است چادرها و مكان هايي براي استراحت زائران و خانواده هاي آنان تعبيه شده است و اين موكب‌ در جايي برپا گرديده كه مسجد براي اقامه نماز نيز وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار