بیرانوند؛ رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس از بررسی فاز دوم طرح رتبه‌بندی معلمان در قالب نظام هماهنگ پرداخت خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 17 April 2017

محمد بیرانوندی رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس؛ با اشاره به اینکه موضوع مطالبه فرهنگیان در خصوص بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی به صورت متناوب در سال‌های گذشته مطرح شده بود، گفت: در این راستا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته اقدام به اجرای فاز اول طرح رتبه‌بندی معلمان کرده است تا برخی از مشکلات برطرف شود.


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در مسیر اجرای اجرای فاز اول طرح رتبه‌بندی معلمان نواقصی وجود داشت اما نباید فراموش کرد که کمک‌های خوبی نیز به فرهنگیان اختصاص یافت.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به اجرای فاز دوم در قالب نظام هماهنگ پرداخت اقدام کند؛ از این رو امروز دوشنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در جلسه‌ای مشترک بین اعضای کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با کارشناسان وزارت آموزش و پرورش این مهم بررسی خواهد شد.


رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس دهم خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد تا علاوه بر بررسی نواقص گذشته طرح رتبه‌بندی معلمان، راهکارهایی ارائه شود تا در اجرای فاز دوم مشکلات کمتری وجود داشته باشد./





منبع: خبرگزاری خانه ملت



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار