معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه الگوی مدیریتی ناب شهید رئیسی باید از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان تبیین شود، افزود: مسیر ارزشمند شهدای خدمت باید امتداد پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶ 27 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، احسان یاوری روز دوشنبه در گردهمایی سراسری اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان که به یاد سید شهیدان خدمت در سینما کیو خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اینکه شهید رئیسی تابلویی از خدمت‌رسانی، عشق به مردم و در عین حال ولایت‌پذیری و تعهد به آرمان‌های اصیل اسلامی را ترسیم کرد، افزود: اگر چه فاجعه دردناک سقوط بالگرد برای همه ما بسیار سخت، جانسوز و تالم‌برانگیز است؛ اما این اتفاق و آنچه که برای ما رقم خورد تجلی جمع میان دین و سیاست بود که می‌توان میان دین و سیاست جمع بست، آقای رئیسی ثابت کرد می‌شود یک دین‌دار متعهد و یک سیاست‌مدار مخلص بود.

معاون سیاسی امنیتی، و اجتماعی استاندار لرستان افزود: شهید رئیسی یک الگوی مدیریتی شکل داد که در دنیا نمونه ندارد، پاک‌دستی، صداقت، خویشتن‌داری، سعه‌صدر از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور است که باید این الگوی بی‌نظیری و ارزشمند قدر دانسته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه الگوی مدیریتی ناب شهید رئیسی باید از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان تبیین شود و مسیر ارزشمندشان باید امتداد پیدا کند، افزود: مردم باید بدانند که دین‌داری و مردم‌سالاری دینی می‌تواند یک الگوی موفق برای حاکمیت باشد.

یاوری بیان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی بود که این الگو نشان داد که مردم به کمتر از آن رضایت نخواهند داد و تشییع باشکوه و بدرقه بی‌نظیر و ابراز احساسات در شهر‌های مختلف دلالت بر موفقیت این الگو دارد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار