سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۲ درصد دانش‌آموزان استان کتب خود را سفارش داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴ 28 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، یونس بهاروند امروز، هشتم خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: ثبت سفارش و توزیع همه کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com امکان‌پذیر است.

بهاروند افزود: ثبت‌نام کتب درسی از ۲۸ فروردین آغاز شده و ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خرداد ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز از دهم تیر آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.

بهاروند ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) را لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه‌های ورودی عنوان کرد و افزود: تاکنون ۶۲ درصد دانش‌آموزان لرستان کتب خود را سفارش داده‌اند و از این حیث رتبه هشتم کشور را دارد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: همچنین خانواده‌ها و دانش‌آموزان می‌توانند سئوالات خود را در این خصوص از طریق شماره تماس ۳۳۴۱۶۱۰۵ بخش کتب درسی آموزش و پرورش استان لرستان در میان بگذارند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار