مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان:
مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در صورت قرار گرفتن پست 63 کیلو ولت واشیان مشکل برق شهرستان پلدختر تا 30 سال آینده حل خواهد شد .
کد خبر: ۱۱۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 24 October 2015

 به گزارش خبرگزاری تابناک از پلدختر لرستان ،محمد بحرینی در نشست با فرماندار پلدختر افزود:این پست در اسرع وقت ایجاد خواهد شد وبا این اتفاق مشکل برق شهرستان حل خواهد شد .

وی گفت: برای کاهش تعرفه برق شهرستان پلدختر با توجه به این که شهرستان های همجوار از تعرفه برق تابستانه استفاده می کنند در این رابطه نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر این موضوع است .

بحرینی افزود: بحث کاهش تعرفه برق پلدختر در کمیسیون انرژی مطرح شده ، منتظر هستیم با توجه به شرایط موجود و اطلاعاتی که از اداره هواشناسی گرفته شده چه تصمیمی در این رابطه می گیرند .

وی در پاسخ به سوال خبرنگاربرنا که تیر های برق منطقه کرکی پلدختر چندین بار مورد تخریب قرار گرفته و موجب خاموشی روستاهای منطقه شده چه برنامه ای دارید گفت:حدود پنج مرتبه است که تیرهای برق این منطقه تخریب می شوند که این حرکت در شان فرد مسلمان نیست این عمل ضربه زدن به بیت المال و خود اهالی منطقه است .

وی افزود: بچه های منطقه کرکی پلدختر هر بار که دعوایشان می شود در گیر ودار درگیری آنها تیرهای برق تخریب می شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان از کسانی که نا آگاهانه اقدام به تخریب تیر برق می کنند درخواست کرد، دست از این شرارت ها بردارند چنانچه روزی به دام بیافتند تمام خسارات هایی که در گذشته در منطقه کرکی اتفاق افتاده را باید پرداخت کنند .

وی در پاسخ به این سوال که برای افزایش کیفیت برق و کم کردن خاموشی ها در شهرستان پلدختر چه برنامه ای دارید گفت: اقداماتی خوبی در این شهرستان رخ داده و کارهای توسعه زیادی انجام شده و پست 63 کیلو ولت شهید کائیدی پلدختر وارد مدار شده که به همراه پست 63 کیلوولت سمت واشیان در اسرع وقت این مشکل حل خواهد شد .

فرماندار پلدختر گفت: در خواست شده امکاناتی دراختیار شهرستان جهت رفع خاموشی معابر و همچنین روستاهای زیر 20 خانوارکه مشکلات زیادی در بحث روشنایی دارند قرار دهند .

نورالدین درمنان افزود: مدیر عامل برق استان قول دادند که مشکل برق این روستاها حل و روزی فرا می رسد که هیچ روستایی مشکل برق نداشته باشد .#

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار