در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان پلدخترمطرح شد:
: آموزش پرورش شهرستان پلدختر به خاطرموفقیت در پروژه مهروساماندهی نیروی انسانی این دستگاه توانسته است در سطح استان به رتبه عالی دست یافته وازمدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان نیزلوح تقدیر دریافت نماید.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 31 October 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک ازپلدختر لرستان ،علیرضا افتخاری رییس آموزش وپرورش شهرستان پلدخترضمن اشاره به عملکرد یک ماهه این دستگاه گفت: آموزش پرورش شهرستان پلدختر به خاطرموفقیت در پروژه مهروساماندهی نیروی انسانی این دستگاه توانسته است در سطح استان به رتبه عالی دست یافته وازمدیر کل آموزش وپرورش استان لرستان نیزلوح تقدیر دریافت نماید.

علیرضا افتخاری که به همراه فرماندار پلدختردر شورای آموزش وپرورش این شهرستان حضور یافته بود ضمن گرامیداشت فرارسیدن13 آبان وروز دانش آموزبیان کرد:به خاطر گرامیداشت 63دانش آموز شهید پلدخترروز سه شنبه 12آبان ماه یک مراسم خواهیم داشت .

وی درادامه به پراکندگی نامناسب فضاهای آموزشی اشاره کرد وخواهان ورود خیرین و واگذاری زمین برای ایجاد فضاهای آموزشی مناسب در سطح شهر پلدخترشد.

فرماندار پلدختر:شورای آموزش وپرورش شهرستان معلمان ومدارس نمونه را معرفی کند.

در این نشست نورالدین درمنان فرماندار پلدخترنیز با اشاره به رابطه توسعه وآموزش گفت: هیچ جا توسعه پیدا نمی کندمگر اینکه انسانهای توسعه یافته ایی وجود داشته باشد واین وظیفه آموزش وپرورش است که اینگونه انسانهایی را تربیت کند.

فرماندار پلدختر به اهمیت شورای آموزش وپرورش اشاره کرد وبا بیان اینکه وظیفه این شورا برنامه ریزی برای این انسانهاست افزود: این شورا دو وظیفه دارد، یکی نظارت ودیگری جلب مشارکت عمومی.

وی ادامه داد: اعضای این شورا وظیفه دارند که قبل از ورود به این جلسه مروری بر شرح وظایف این شورا داشته باشندتا با یادآوری آنها شفاف ودقیقترعمل نمایند.

درمنان همچنین به توزیع درست اعتبارات وبرنامه ریزی برای آن اشاره نمود وبیان داشت: درهمه زمینه ها لازم است تا برنامه تحقیقاتی داشته باشیم ومشارکت فکری امر بسیار مهمی برای رشد کیفی نهاد آموزش وپرورش در این شهرستان است.

نماینده عالی دولت در پلدختربا بیان اینکه آراستگی واخلاق معلم برای انگیزه دانش آموزان وارتقای جایگاه معلم بسیارمهم است به مدیریت آموزش وپرورش شهرستان تاکیدکرد : ضریب اطمینان آموزش وپرورش پلدختر بالا است وشورای آموزش وپرورش باید تصمیم بگیرد کدام معلم ویا کدام مدرسه باید تشویق شوند تاجایگاه این نهاد پلدختر ارتقای بیشتری داشته باشد.

فرماندار پلدخترهمچنین به چالش بازماندن از تحصیل دانش آموزان بی بضاعت اشاره کرد وگفت: باید دانش آموزانی که توان مالی برای ادامه تحصیل ندارندرا پیدا کنیم وبه آنها در ادامه تحصیلشان کمک نماییم تا هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم .

فرماندار پلدختردر پایان ضمن اهمیت ورود خیرین مدسه ساز در امر توسعه فضاهای آموزشی وهمکاری آنان در امور دیگرآموزش وپرورش به رسانه ها توصیه کرد تا خیرین مدرسه سازوهمه کسانی که در امور آموزش وپرورش خدمت می کنند را رسانه ایی نمایند.

لازم به ذکر است دراین نشست نورالدین درمنان فرماندار پلدختربه موضوع نامگذاری یک مدرسه به نام "شادروان کاظم صفرزاده "معلم فداکارپلدختری که پاییز سال گذشته برای نجات دانش آموزانش جان خود را فدا کردپرداخت واز شورای آموزش وپرورش شهرستان خواست تا این موضوع را پیگیری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار