در مراسمی با حضور معاون توسعه ومنابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و فرماندار پلدختر و کارکنان اداره ورزش ،رئیس جدید ورزش و جوانان شهرستان پلدختر معرفی شد .
کد خبر: ۱۲۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 13 November 2015

به گزارش خبرنگارتابناک از پلدختر لرستان،، کامیاب تیموری معاون توسعه ومنابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در مراسم معارفه و تودیع روسای اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: ورزش تامین کننده سلامتی و نشاط جامعه است واستعداد و ظرفیت های بسیار خوبی در شهرستان های استان به ویژه شهرستان پلدختروجود دارد که باید متولیان امر از این استعداد و سرمایه ها برای فرهنگ سازی ورزش بهره ببرند .

فرماندار پلدختر گفت: شهرستان پلدختر در ورزش استان دارای جایگاه ، پتانسیل ، استعداد و توان خوبی است و ظرفیت های ورزشی خوبی در رشته های مختلف ورزشی از جمله کشتی ، فوتبال و رزمی جز شهرستان های شاخص استان به حساب می آید .

نورالدین درمنان اظهار امیدواری کرد : با بهره گیری از ظرفیت ها و تمام امکانات و در سایه هم اندیشی و هم افزایی شاهد موفقیت بیش از پیش ورزش شهرستان در تمامی رشته ها باشیم .

در این آیین علی محمد نورعلی وند به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر معرفی و از زحمات سه سال و 10 ماهه امید علی کائیدی رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

علی محمد نورعلی وند دارای کارشناس ارشد تربیت بدنی و مدت 11 سال در رشته های کاراته و 20 سال در رشته فوتبال فعالیت داشته است .

وی دارای هفت سال سابقه خدمت و کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بوده و آخرین سمتش مدیر مدرسه شهید جودکی پلدختر است .#

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار