فرماندار پلدختر
فرماندار پلدختر گفت: وامدار هیچ گروه ، حزب و شخص خاصی نیستم و تنها مجری و نماینده دولت هستم .
کد خبر: ۱۴۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 17 December 2015

به گزارش خبرنگار تابناک در پلدختر ،نورالدین درمنان در دیدار دیدار مدیر ، کارکنان ، پزشکان و نیروهای بهداشت و درمان شهرستان پلدختر اظهار داشت: پاسخگویی دولت به نیازهای مردم نمادی از شعار همدلی و همزبانی است که رویکرد دولت بوده و در پی آن هیچ مدیری حق ترش رویی با مردم را ندارد .

وی با بیان این که در انجام وظایف همدلی ها را بیش از پیش تقویت شود افزود: از اولویت مدیران و کارکنان ادارات تکریم ارباب رجوع است و آنها باید خود را خادم نظام و مردم دانسته و علاوه بر انجام وظایف خود برای رفع نیازهای مردم تلاش کنند .

وی گفت: سلامت موضوع اصلی و زیر بنایی در جامعه است وارتقای شاخص های سلامت زیر بنای جامعه پویا و پایدار است که در این راستا از طریق دولت اقدامات خوب و موفقی صورت گرفته که هزینه سنگین درمان را برای خانواده ها و به ویژه بیماران کاهش داده است .

درمنان از طرح تحول نظام سلامت به عنوان طرحی ارزشمند یاد کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح در حوزه درمان،دغدغه درمانی خانواده ها را بر طرف کرد و موجب رضایتمندی مردم شد .

وی با بیان ان که طرح ملی تحول نظام سلامت از برکات دولت تدبیر و امید است افزود:این طرح رویدادی مهم و تاریخی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت است و مزایای آن در کشور و به تبع آن در شهرستان ها با رضایت مردم،جذب پزشک و ارتقا سطح کیفی درمان همراه بوده است

فرماندار پلدختر یکی از مشخصات مدیر موفق را خلاقیت دانست وگفت: مدیر موفق ، مدیری است که از کمترین امکانات بیشترین بازده و استفاده را داشته باشد، ضمن این که مدیران دستگاه های دولتی نباید جزیزه ای عمل کنند .

درمنان افزود: شعار دولت صداقت در گفتار و عمل است، صداقتی که به دنبال آن عدالت است یعنی زمانی که گفتار و عمل ما بر اساس صداقت و تدبیر باشد ، مردم به مسوولان اعتماد کامل تری خواهند داشت .

وی با بیان این که،ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت روانی در جامعه مهمترین اولویت است گفت: امروز مهمترین و بالاترین شان یک مسوول در نظام اسلامی ،خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و در راستا ی شعارهای محوری دولت تدبیر و امید مسوولان تمام تلاش خود را به کار گیرند .

وی عنوان کرد: مردم داری و پای درد دل مردم نشستن و تلاش در جهت رفع مشکل آنها و تکریم ارباب رجوع از ویژگی های یک مدیر موفق است که مدیریت هر فردی فرصتی مغتنم در راستای خدمتگزاری به مردم است .

فرماندار پلدختر با بیان این که ایجاد انگیزه در کارکنان از نشانه های یک مدیر موفق است خاطر نشان کرد: سرلوحه کار همه مسوولان و فلسفه وجودی مسوولیت خدمت بی منت به مردم است و تلاش بی وقفه ، همکاری ، همدلی و همفکری در جهت خدمت رسانی به مردم اصلی ترین و بزرگترین اولویت ما است . #

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار