مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد :
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان گفت : نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان ، ظرفیتی بالقوه برای معرفی قابلیت ها و توانمندی های لرستان است .
کد خبر: ۲۸۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 18 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ، گودرز کریمی فر نقش آموزش و پرورش را در معرفی قابلیت های فرهنگی لرستان برجسته عنوان کرد و افزود : گفتمان سازی این توانمندی ها مهمترین مولفه ای است که آموزش و پرورش  تمرکز کند .

وی در ادامه به ظرفیت های دستگاه تعلیم و تربیت لرستان اشاره کرد و گفت : 45هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته و 320هزار دانش آموز  ظرفیت بسیار گسترده ای است که نظیرش در هیچ دستگاهی وجود ندارد .


کریمی فر به وجود فرهیختگان و چهره های ماندگار در این دستگاه اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش ضمن اینکه مهمترین مولد منابع انسانی است در درون خود چهره های تاثیر گذاری را دارد که آثار ،تالیفات و خدمات آنها در طول تاریخ جاودانه خواهد بود .

وی ادامه داد : غرفه آموزش و پرورش در حد توان تلاش کرده تا گوشه ای  از تالیفات ،  ابداعات ، توفیقات و دستاودهای  فرهنگیان و دانش آموزان را به نمایش بگذارد .

وی از تلاشهای استاندار لرستان در برپایی این نمایشگاه تجلیل کرد و افزود : نباید از نقش ارزنده مهندس بازوند  در معرفی شایسته لرستان و جذب سرمایه گذاران بخش غیر دولتی برای توسعه لرستان غفلت کرد .

وی در پایان تصریح کرد : خوشبختانه آموزش و پرورش لرستان با برنامه محوری ،پژوهش مداری و اخلاق گرایی در مسیر بالندگی و پیشرفت گام نهاده و کسب رتبه های دو رقمی دانش آموزان لرستان در کنکور سراسری ، کسب رتبه های متعدد در المپیادها و جشنواره های علمی ،فرهنگی ،هنری ،ورزشی و قرآنی نمونه کوچکی از این توفیقات است .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار