مدیرکل پست بانک استان لرستان
مدیرکل پست بانک استان لرستان گفت: پست بانک استان لرستان آمادگی دارد برای اجرای طرح های کشاورزی در شهرستان پلدخترتسهیلات سرمایه در گردش به کشاورزان ارائه دهد.
کد خبر: ۳۲۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 09 November 2016
به گزارش تابناک فرزاد رستمی در نشست بررسی طرح های کشاورزی شهرستان پلدختر افزود: با توجه به توافق های اخیر بین وزارت جهاد کشاورزی و صندوق توسعه ملی برای حمایت از بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی از محل این اعتبارات تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های کشاورزی اختصاص می یابد.


مدیرکل پست بانک لرستان گفت: فضای اعتبارات ملی در پست بانک کشور باز است و هر چه تعداد طرح ها بیشتر باشد اعتبارات نیز بیشتر خواهد بود.
وی افزود: اعتبار مورد نیاز طرح های کشاورزی از قبیل دامپروری، دامداری، گل و گیاه، کشاورزی و آبیاری زمین های زراعتی تحت فشار، مرغداری ها و کل صنعت کشاورزی در بحث سرمایه در گردش از محل صندوق توسعه ملی به طرح های شهرستان پلدختر اختصاص داده می شود.
وی اظهار کرد: متقاضیانی که پروانه بهره برداری دارند و کارگاه و سند آنها فعال است، برای اخذ تسهیلات توسط جهاد کشاورزی به پست بانک شهرستان پلدختر معرفی می شوند.
رستمی گفت: شهرستان پلدختر 21 دفتر خدمات روستایی و پنج دفتر خدمات شهری دارد و انواع خدمات بانکی در زمینه های مختلف به صورت الکترونیک و آنلاین به مردم ارایه می دهد.
وی افزود: یکی از برنامه های پست بانک لرستان با توجه به ظرفیت های مناطق روستایی واگذاری دفاتر پست بانک بر حسب نیاز مردم و مسئولان شهرستان است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بخشی از طرح های حوزه کشاورزی به دلیل نبود سرمایه در گردش و ناتوان مالی سرمایه گذاران متوقف شده اند از مدیرکل پست بانک استان لرستان دعوت شد تا راهکارهای لازم برای همکاری این بانک بررسی شود.
سید حمیدرضا کاظمی افزود: طی بررسی های انجام شده مقرر شد مدیرکل پست بانک استان لرستان سرمایه در گردش را در اختیار طرح های حوزه کشاورزی و دامپروری قرار دهد تا بتوان این طرح ها را فعال و پویا کرد.

** حمایت از تولید داخلی از برنامه های اصلی دولت است
فرماندار پلدختر گفت: حمایت از تولید داخلی و افزایش محصولات تولیدی را برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است.
نعمت الله دستیاری افزود: از جمله راهکارها و برنامه های دولت برای توسعه و رونق اقتصادی جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی و حمایت از آن است که در این منطقه می توان با توسعه و تولید محصولات کشاورزی به ایجاد اشتغال و پیشرفت منطقه کمک کرد.
منبه ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار